רילוקיישן לאפריקה - המדריך המלא

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לאפריקה - המדריך המלא

אפריקה היא היבשת השניה בגודלה על כדור הארץ והיא כוללת בתוכה ארצות שונות ותרבויות מגוונות. כמו כן, היא גם כוללת נופים שונים כגון מדבר הסהרה, מדבריות לוב ואוצרות פלאי תבל כגון הפירמידות במצרים. העניין הרב שיוצרת אפריקה משך אליה מאז ומתמיד תיירים רבים, אולם בשנים האחרונות עלתה קרנה של היבשת השחורה ורבים האנשים שמבצעים רילוקיישן לאפריקה.

הסיבה שבגינה הפכה אפריקה לנקודת עניין מן הבחינה התעסוקתית נובעת מצמיחה הולכת וגדלה של תעשיות שונות כגון: חברות בנייה, חקלאות, חשמל ותעשיית ההייטק. תחומי עבודה אלה מושכים כוח עבודה איכותי לבצע רילוקיישן לאפריקה. קרייריסטים רבים, במיוחד בשל אופציות התעסוקה, השכר והקידום שיבשת אפריקה, מחלטים לבצע רילוקיישן לאפריקה.

תהליך המעבר במסגרת רילוקיישן לאפריקה

המדינות הפעילות ביותר ביבשת אפריקה אשר מגייסות עובדים ישראלים ומאפשרות רילוקיישן לאפריקה הן: קניה, ניגריה ואנגולה. משך הזמן לאיוש משרה הינו חודש וחצי, כאשר על מנת להתקבל למשרה, יש לעבור ראיון עבודה, לעבור את המבדקים המתאימים וכמובן לארגן את המסמכים הדרושים: אשרת העבודה, קבלת החיסונים המתאימים ורכישת פוליסת ביטוח רפואי לאפריקה המתאימה למשך תקופת העבודה באפריקה.

רילוקיישן לאפריקה - מה צריך להכין?

לפני ביצוע רילוקיישן לאפריקה, רצוי לבדוק למשך כמה זמן יבוצע המעבר וכן מהן האופציות לקידום מקצועי, בין אם באפריקה ובין אם בישראל. כמו כן, מומלץ לבדוק היטב את התנאים והדרישות של החברות השונות בישראל העובדות עם המדינות הרלוונטיות באפריקה.

מסגרת ההעסקה השגורה ביותר באפריקה מכונה "תנאי רווקות" וכוללת קודם כל את הבאתו של העובד למדינה המיועדת, גם אם הוא בעל משפחה. זאת מאחר ותנאי המחייה והעלויות באפריקה יקרות. אולם, גם אם בחרתם להביא איתכם את בני המשפחה, רצוי לא לבצע את הרילוקיישן לאפריקה באופן חד ודרמטי מדי.

לפני שעושים רילוקיישן לאפריקה, מומלץ לטוס קודם כל לבד, על מנת להסתגל למדינה ולתרבות השונה ורק לאחר מכן, להביא את שאר בני המשפחה. זאת לאחר שדאגתם לסדר את כל הפרטים החשובים שיש לארגן לקראת בואם, כגון ביטוח רפואי לחו"ל המעניק כיסוי רפואי נרחביחד עם זאת, רוב החברות מציעות תמריצי שכר גבוהים, בונוסים ושכר נאה כך יוצא שתנאי ההעסקה והשכר לעומת זאת גבוהים, בדיוק משום אי הנוחות שמעבר רילוקיישן לאפריקה יכול לעורר.

רילוקיישן לאפריקה במסגרת העבודה

אורח החיים - גורם משיכה לרילוקיישן לאפריקה

אורח החיים באפריקה ובמדינות המפותחות, הינו מערבי, אולם עדיין יש לזכור כי אפריקה איננה מדינה מערבית וכי יכולים להיווצר מצבים של הפסקות חשמל והפסקות מים ממושכות. צריך לקבל בהבנה גם את המצבים האלו. אולם, בהתחשב בנוף המיוחד שיכולה להציע יבשת אפריקה, לצד השכר והתנאים המוצעים בעקבות ביצוע הרילוקיישן - הרי שחוסר הנוחות מתגמד.

אם אתם בוחנים אופציות למעבר רילוקיישן למדינה אחרת, בדקו גם מה יש ליבשת אפריקה להציע לכם, יכול להיות שתגלו שם עולם ומלואו.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ