לעבוד ולחיות באירופה - למה וכיצד?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> לעבוד ולחיות באירופה - למה וכיצד?

נדמה כי מאז ומתמיד ישראלים חשבו על הגירה לאירופה בשל היותה יעד נחשק למגורים ועבודה, אולם בשנים האחרונות, עם השינויים הפוליטיים והכלכליים שאירעו במדינת ישראל, אירופה הפכה ליעד מבוקש אף יותר. הסיבות לכך מגוונות, אך ברובן נעוצות בגורם הכלכלי ובהצעות העבודה הרבות שאירופה מאפשרת.

פרט להצעות העבודה, רוב מדינות האיחוד האירופי דוגלות במודל מדיני-סוציאלי המאפשר סיוע בביצוע הרילוקיישן למדינה המיועדת, כמו כן, מדינות רבות מציעות קורסי שפה חינמיים במדית הצורך וכן לימודים אקדמאיים במחירים מוזלים , כמו לדוגמה במקרים של רילוקיישן לגרמניה או לאוסטריה.

סיבה נוספת היא המעבר החופשי בין מדינה למדינה והשימוש במטבע האירו שמציעות מדינות האיחוד האירופי. האיחוד האירופי עשה את צעדיו הראשונים בשנת 1973, אולם הוקם רשמית בשנת 1993. מטרת האיחוד הייתה לייצר שוק עבודה וכלכלה יציבה וחזקה לכל מדינות האיחוד. השימוש במטבע אחד וכן חופש התנועה והמגורים מאפשר שוק עבודה דינמאי לצד אפשרויות מגורים מרובות בתוך יבשת אירופה.

כיצד ניתן לבצע רילוקיישן לאירופה?

ישראלים רבים שואלים את עצמם כיצד ניתן להגיע ליעד הנכסף ולהגר לאירופה. אחת הדרכים להשגת רילוקיישן, היא לעבוד בחברה ישראלית שיש לה קשרים עם מדינות אירופאיות שתאפשר הזדמנויות תעסוקתיות וביצוע רילוקיישן לאירופה. אולם, לא תמיד ניתן להסתמך על הזדמנויות כאלו וקיימת דרישה מצד הישראלים בחיפוש עבודה ממוקד במדינות האיחוד.

על מנת לסייע לכם לחפש עבודה בצורה ממוקדת ונכונה, ריכזנו עבורכם מידע על הבלו קארד האירופי (EU Blue Card Network). מטרת הבלו קארד היא לשמש כאלטרנטיבה האירופאית לגרין קארד האמריקאי ולאפשר לאנשים ללא אזרחות אירופית, לעבוד ולחיות באירופה. הבלו קארד הוקם בשנת 2007 ומטרתו לאפשר הגירה חיובית ולייצר רשת תעסוקתית רחבה שתהפוך את מדינות האיחוד האירופאי לשוק עבודה גלובאלי ודינמי.

הבלו קארד נוצר מתוך המחשבה שלמדינות האיחוד יש אינטרס בלייבא כח עבודה ואנשים בעלי השכלה גבוהה לשוק העבודה האירופי. ארגון זה פונה לאנשים מחוץ לאיחוד האירופי (non EU citizens) בעלי השכלה גבוהה [תארים מתקדמים], הכשרות מקצועיות וניסיון תעסוקתי רחב ומגוון. בתמורה, הבלו קארד מאפשר תנאי עבודה אופטימליים, משכורות גבוהות, אישור עבודה ומגורים וכן זכויות סוציאליות במדינה אליה תהגרו.

מטרת הבלו קארד היא לאפשר מפגש בין מעסיקים למחפשי עבודה על ידי האינטרנט. אתר הבלו קארד מאפשר לכם להיחשף להצעות עבודה ולפתח קשרים עם חברות שונות במדינות האיחוד על ידי יצירת פרופיל תעסוקתי. בעת יצירת הפרופיל, תתבקשו לכתוב את קורות החיים שלכם וכן את המשרות הרצויות, מעסיקים פוטנציאליים יכלו לצפות בפרופיל שלכם ובמידה ותמצאו מתאימים, ייצרו איתכם קשר לקביעת ראיון עבודה.

הרשת התעסוקתית שהבלו קארד מציעה הינה חכמה ויעילה ומטרתה לזהות את הכישורים שלכם ולהתאים אותם בצורה האופטימלית למעסיקים. בסיכומו של דבר, מטרת האתר היא לספק הן את צרכי המעסיקים במדינות האיחוד והן את רצונם של המהגרים לביצוע הרילוקיישן.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ