כל הסיבות שכדאי שיהיה לכם ביטוח רפואי בחו"ל

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> כל הסיבות שכדאי שיהיה לכם ביטוח רפואי בחו"ל

ביטוח רפואי לחו"ל הוא דבר שנמצא בצ'קליסט של ההכנות לפני כל נסיעה, על כך אין בכלל ויכוח.  במידה ובפעם שהבאה שאתם טסים לחו"ל אתם חושבים לא לעשות ביטוח בשביל שתוכלו לחסוך בהוצאות הנסיעה שלכם או כי מעולם לא השתמשתם בו בעת הנסיעה שלכם לחו"ל כדאי שתחשבו שוב. אז החלטנו להציג בפניכם ארבע סיטואציות שכולן מצריכות שיהיה לכם ביטוח רפואי בחו"ל.

טיב הרפואה במדינה

לעיתים אנו נוסעים למדינות עולם שלישי, מדינות אשר בהם שירותים הרפואה אינם מהמתקדמים בעולם במקרה הטוב ובחלק מהמקרים לוקים בחסר. לכן, במידה וקורה לכם משהו במהלך הטיול, בין אם זה משהו קטן כמו מחלה או וירוס שבעקבותיהם אתם מעוניינים לפנות לרופא פרטי אשר מספק שירותי רפואה פרטיים במקום ללכת לבית חולים ציבורי ובין אם קרתה לכם תאונה חס וחלילה שמצריכה אשפוז באותה מדינה, אתם רוצים שיהיה לכם כיסוי של הביטוח לטיפול הרפואי הטוב ביותר שלאותה מדינה יש להציע. היות ומדובר בהוצאות גבוהות מאוד שיכולות להסתכם בעשרות ואף מאות אלפי שקלים לאתם חייבים שיהיה לכם ביטוח רפואי לחו"ל איכותי ומקיף דרך הארץ.

רילוקיישן

במידה ואתם עושים רילוקיישן למדינה אחרת, הכיסוי של הביטוחים הרפואיים שיש לכם בארץ, בין אם מדובר על שירותי הרפואה של קופות החולים ובין אם מדובר על הביטוחים הרפואיים הפרטיים שלכם, רובם הגדול אינם תופסים בעת שאתם שוהים בחו"ל. לכן, לפני מעבר למדינה אחרת, מומלץ לברר על פוליסות ביטוח רפואי וכך תהיו מכוסים במדינה אליה אתם עושים את הרילוקיישן.

קרה משהו בזמן שהייה בחול ואתם חייבים לחזור לארץ

לעיתים נדירות, במהלך נסיעה לחו"ל אנו עוברים אירוע רפואי כלשהו כמו תאונה חמורה, חיידק אלים אשר תוקף אותנו ועוד סיבות לא נעימות אשר יצריכו לעיתים פינוי רפואי מוטס חזרה לארץ. זה יכול להיות מהסיבה ששירותי הרפואה במדינה בה אנו נמצאים אינם מספקים וזה יכול להיות לאור העובדה שהיינו מאושפזים בבית חולים מסויים זמן מה וכעת מצבנו יציב ואנו כשירים להטסה חזרה לאשפוז בארץ. פינוי רפואי הוא דבר יקר מאוד ולעיתים הוא אף נעשה במטוסי מנהלים אשר מיועדים לכך ולא כחלק מטיסה סדירה של חברות התעופה, דבר שאף מייקר עוד יותר את הפינוי המוטס לארץ. מכל אותו סיבות שתיארמו ומסיבות רבות נוספות חשוב מאוד שלכל מקרה שלא קורה, הביטוח הרפואי שלכם מכסה את ההוצאה של פינוי רפואי מוטס בעת הצורך.

לסיכום

בין אם אנחנו נמצאים בטיול בחו"ל או בין אם עשינו רילוקיישן לארצות הברית או לכל מדינה אחרת אנחנו לא רוצים להיות טרודים כל יום מה יקרה אם חס וחלילה יקרה לנו משהו והביטוח שלנו לא מכסה את זה. לכן, ביטוח רפואי מקיף יקנה לנו שקט נפשי בעת החופשה או מעבר הדירה שלנו וחשוב לוודא כי עשינו את הביטוח הרפואי אשר מתאים ביותר לצרכים שלנו.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ