מדוע כדאי לבצע טיפולי שיניים לפני רילוקיישן?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> מדוע כדאי לבצע טיפולי שיניים לפני רילוקיישן?

כמדי שנה, אלפי משפחות מישראל עושות רילוקיישן, כלומר יורדים מהארץ למטרות של לימודים, עבודה ועבודות שליחות. למרות שעל פי הנתונים חצי מהמשפחות שמבצעות מהלך זה חוזרות מוקדם מהצפוי וממשיכות את חייהן בישראל, חשוב לקרוא ולדעת כל מה שצריך לעשות בטרם המעבר.

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לשים דגש עליהם לפני המעבר הוא טיפולים רפואיים בכלל, וטיפולי שיניים לפני המעבר לחו"ל בפרט. הסיבה לכך שצריך לסגור את הפינה הזו היא בגלל שטיפולי שיניים בדרך כלל יקרים, ולא מכוסים בפוליסות רפואיות. בנוסף לכך, לכל מדינה יש את המדיניות שלה לגבי הרפואה, ולכן כדאי לנסוע כאשר אתם בריאים לחלוטין ולא באמצע או לקראת טיפולי שיניים כאלה ואחרים. 

למה כדאי לעשות טיפולי שיניים לפני מעבר לחו"ל? 

ראשית, חשוב לדעת שמדיניות הרפואה בעולם עשויה להיות שונה מהמדיניות המוכרת בארץ. טיפול שיניים שניתן לעשות בקופת החולים הציבורית, עשוי להיות כזה שלא ניתן לעשות אותו במדינה אחרת. לכן, במידה ויש טיפול שיניים כלשהו שצריך לבצע, עדיף לעשותו בישראל ואחר כך ללמוד את המדיניות שבמדינה שאליה עוברים. דבר נוסף שכדאי לדעת זה שהמחירים של טיפול שיניים בארץ וטיפול שיניים בחו"ל עשוי להיות שונה, וכנראה שיהיה גם יקר יותר בחו"ל.

יתרה מזאת, רופא השיניים שלכם בישראל כבר מכיר אתכם ויודע בדיוק מה צריך לעשות, ומעבר לחו"ל לפני שעשיתם את כל הבדיקות הרצויות של השיניים, יכול להיות מסורבל ולא פשוט, לכן עדיף לעשות טיפולי שיניים לפני המעבר וכך להתחיל שם את החיים עם סיבה מעולה לחייך. 

דאגו גם למי שנוסע איתכם

זכרו, כאשר אתם מתכננים רילוקיישן, בדרך כלל לא מדובר באדם אחד, אלא בכם, בבן או בת הזוג, וגם הילדים. לכן, לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים, על אחת כמה וכמה, בנושאי הבריאות. תמיד תדאגו שיהיה איתכם מלאי תרופות מתאים, כך שבתקופה הראשונית יהיה לכם כל מה שדרוש על מנת שבעניין הזה תוכלו להסיר דאגה מלבכם. שימו לב, שגם ענייני ביטוחי הבריאות הם שונים בין אלה שבישראל ולבין אלה שבמדינות אחרות, לכן קחו את הזמן, למדו טוב את הנושא, ואל תשכחו, שכאשר תחזרו לישראל, תביאו איזה טובלרון מהדיוטי פרי (כמובן שאחרי זה נצחצח שיניים כמו שצריך). 


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ