ביטוח רפואי למשפחות ישראליות המתגוררות בחו"ל

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> ביטוח רפואי למשפחות ישראליות המתגוררות בחו"ל

ביטוח רפואי למשפחות ישראליות המתגוררות בחו"ל

שלושת הנושאים החשובים ביותר למשפחות של ישראלים העוברים לחו"ל הם דיור, חינוך ובריאות.
משפחות שעוברות להתגורר בחו"ל למטרת לימודים או עבודה, מתנתקות מכרטיס חבר קופת החולים המוכר ומביטוח הבריאות הממלכתי הרחב המקובל בישראל ועליה להתרגל לשירות רפואי והתנהלות שונה מהמוכר לנו.

משפחה העוברת למדינה אחרת, מבטיחה שהכיסוי הרפואי הוא מהותי ובלתי נפרד מתכנון רילוקיישן בכדי שבכל יום בחו"ל, ילדי המשפחה וההורים יהיו זכאים לקבלת טיפול רפואי מקצועי, זמין ואיכותי במצבי שיגרה וחירום.

חשיבותו של ביטוח רפואי לרילוקיישן נובעת מהרצון להבטיח שבעת שיגרה (כמו גם במצבי קיצון של מצב חירום) יהיה לכם מענה רפואי הולם.

אם בישראל אנחנו רגילים לגשת לרופא בכל שאלה, בירור או רצון להיוועץ בנושא רפואי, כמו גם בעת מחלת ילדים, או מעקב הריון; במעבר למדינה חדשה, חשיבות הכיסוי הרפואי מוכפלת ומתעצמת. משפחה המתגוררת בחו"ל, רחוק מהרופא המשפחתי המוכר ומביטוח הבריאות הישראלי, צריכה לדאוג לביטוח רפואי הולם שיסדיר את הכיסוי הרפואי של טיפולים שונים בהתאם לפוליסה ובהתאם למדינה בחו"ל שבה נמצאים.

במהלך חיי היומיום והשגרה המבורכת שלנו, אנחנו נוטים שלא לחשוב על ביטוחים רפואיים ועל דרכים להשיג טיפול רפואי, אך ברגעים שבהם הוא נדרש, לא היינו רוצים להתמודד עם וחוסר זכאות לטיפול.

מומלץ לבחור ביטוח רפואי לחו"ל למשפחה טרם הרילוקיישן על מנת שלא להימצא חסרי אונים, עם מצב רפואי שאינו מכוסה כספית וכדי להבטיח כי בעיה רפואית לאחד מבני המשפחה תהיה מכוסה רפואית וכספית. יצוין כי בארצות רבות בהן ארצות הברית, עלויות טיפול רפואי, בדיקות ואשפוזים מגיעים לסכומים של מאות ואלפי דולרים שבאין ביטוח מקיף יש לשלמם מהכיס הפרטי.

חשיבות של ביטוח רפואי לרילוקיישן בחיי שגרה רלוונטית עבור כל אחד, אך באוכלוסיות רגישות יותר כמו ילדים, נשים בהריון או אדם בעל מערכת חיסונית חלשה, חשוב להסדיר נושא זה מראש.

מה חשוב לבחון לפני שבוחרים ביטוח רפואי למשפחה בחו"ל

  1. רמת הכיסוי הרפואי לה אתם זכאים על פי תנאי הפוליסה: טיפולי שיגרה, ניתוחים מיוחדים כמו השתלות, בדיקות הריון מקיפות ועוד.
  2. סכום הפרמיה החודשית
  3. גובה סכומי ההשתתפות העצמית (במיוחד במקרה שהפרמיה זולה)
  4. זמינות הרופאים ומספר הרופאים במאגר
  5. אמינות החברה וניסיונה המוכח בביטוח רפואי לחו"ל לישראלים
  6. האם הפוליסה תקפה רק באיזור המגורים או גם בעת נסיעה באיזור אחר במדינה (טיול במהלך תקופת המגורים)
  7. זכאותכם לכיסוי רפואי בעת ביקורי מולדת בישראל. האם הפוליסה כוללת טיפולי שיניים, ביקורים אצל מומחים בישראל, בדיקות הריון ועוד.
  8. איזה הטבות בריאות כלולות בפוליסה? האם יש השתתפות עצמית בחדר כושר ? האם יש מימון לגמילה מעישון או לכיסוי הוצאות מפגשים ב"שומרי משקל"?

ישנם ביטוחים רפואיים שונים המוצעים למשפחות של ישראלים העוברות לחו"ל.
לנוחיותך הכנו קובץ מיוחד ובו כלים להשוואה בין ביטוחים. לצפיה לחץ כאן

טרם החלטתך, וודא כי עברת על כל מרכיבי הפוליסה כדי שתהיה שקט לגבי הביטוח הרפואי של משפחתך.

מעוניין לקבל הצעה לביטוח רפואי למשפחתך או להשוות בין הצעות לביטוח?

פנה כעת למוקד דוידשילד לקבלת הסבר בעברית, בשיחה בחיוג חינם* 24/7 בטלפון 972-9-8920950+ ,
ב – Skype או דרך עמוד ה facebook שלנו

מהמדינות בהן קיים השירות.

הערה: פוליסת דוידשילד היא פוליסת הביטוח הרפואי היחידה בעולם שתוכננה במקור ומותאמת היום יותר מתמיד, לענות על צרכים ייחודיים של ישראלים המתגוררים בחו"ל.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ