הגירה לניו זילנד - מידע חשוב על מערכת הבריאות במדינה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> הגירה לניו זילנד - מידע חשוב על מערכת הבריאות במדינה

לניו-זילנד יש תדמית של מקום מדהים עם נופים מרהיבים ושטחים עצומים הריקים מאדם כמו כן רמת הפשיעה במדינה זו היא בין הנמוכות בעולם, כל זה ועוד הופכים אותה ליעד נחשק לרילוקיישן ולא פלא שרבים רוצים לבצע הגירה לניו זילנד.

מערכת הבריאות בניו זילנד עוברת הפרטה מסוימת בשנים האחרונות ממערכת בריאות ציבורית למערכת בריאות מעורבת, ציבורית ופרטית.

חושבים על הגירה לניו זילנד? מה קורה שם במערכת הבריאות הציבורית?

תושבי ניו זילנד נהנים ממערכת בריאות ציבורית מעולה המסובסדת ברובה ע"י הממשלה וממומנת באמצעות מיסים.

בתי החולים הציבורים מציעים שירותים ללא תשלום לאזרחים ולתושבי קבע, הכוללים טיפולים, צילומי רנטגן, בדיקות מעבדה, מרשמים לתרופות המסובסדות ע"י הממשלה ובדיקות אצל רופאים מומחים. רק נדרשת הפניה מרופא משפחה.

בנוסף, נשים בהריון מקבלות טיפול ללא תשלום, כמו כן, מערכת הבריאות הציבורית מאפשרת ביקור אצל רופא שיניים עד גיל 18 לקבלת טיפולים שגרתיים ללא תשלום.

חשוב לדעת לפני הגירה לניו זילנד - מה מערכת הבריאות הציבורית לא מכסה?

לפני הגירה לניו זילנד, חשוב לדעת כי מעבר לשירותים הרבים הניתנים ללא תשלום ע"י המדינה, ישנם שירותים רפואיים אחרים שהאזרחים אינם זכאים להם, אלא רק בעבור תשלום, לדוגמא: ביקור אצל רופא משפחה עולה בין 60$-40$, טיפולי שיניים שגרתיים עבור מבוגרים כמו ביקור אצל הרופא שיניים לביקורת, צילומי רנטגן וניקוי יהיו בטווח המחירים שבין 110$-90$.

הגירה לניו זילנד ומערכת הבריאות בה

מערכת הבריאות הפרטית בניו זילנד

במקביל, האזרחים יכולים לפנות למערכת בריאות פרטית אשר מספקת מספר יתרונות, כמו גישה לבתי החולים הפרטיים לטיפולים שגרתיים ודחופים וקיצור זמני המתנה במידה וצריכים לעבור ניתוח או לראות רופא מומחה. כמו כן, קיימת פריסה רחבה של קליניקות פרטיות המעניקות שירותים מעבר לשעות בהן פועלות הקליניקות ובתי החולים במגזר הציבורי.

לפני הגירה לניו זילנד, חשוב לזכור שמערכת הבריאות במדינה היא מעורבת, ורוב השירותים ניתנים בחינם או בתשלום מוזל באמצעות סובסידיות. אך עם זאת, עדיין ניתן ואף מומלץ לרכוש תוכנית ביטוח רפואי לחו"ל המתאימה לכם על מנת ליהנות ממספר יתרונות כמו: קיצור זמני המתנה לטיפולים במערכת הבריאות הציבורית, ובחירת הזמן, תאריך ומיקום הניתוח בהתאם לצרכים שלכם.

לידיעתכם, אם יש לכם PR או ויזת עבודה לתקופה של שנתיים ומעלה (אבל לא יום פחות משנתיים), אתם זכאים לשירותי בריאות חינם. אם ויזת העבודה שלכם היא לתקופה קצרה יותר, כדאי שתדאגו לביטוח רפואי פרטי.

חלק מהמעסיקים כוללים ביטוח רפואי בחבילת השכר. ביטוח רפואי פרטי לא מכסה, אגב, מקרים של היריון ולידה. לכן, אם אתם מתכננים להרחיב את המשפחה לאחר ביצוע הגירה לניו זילנד, ודאו מראש שהביטוח שלכם מכסה את ההוצאות. אבל, שימו לב, בניו זילנד מקפידים על אורח חיים בריא וכבר היה מקרה שמהגר מדרום אפריקה היה בסכנת גירוש עקב משקל עודף. תוכלו לקרוא על כך כאן.

האתר הרשמי של משרד ההגירה הניו זילנדי מספק את כל המידע הנדרש על דרכי ההגירה האפשריות, רק צריך לקרוא בעיון ובסבלנות. קראו עוד באתר הרשמי

עברו לעמוד הבא כדי לקרוא את כל המידע על המקצועות המבוקשים בניו זילנד


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ