לשמור על הקשר עם הבית

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> לשמור על הקשר עם הבית

אחד הפחדים המשמעותיים שמתעוררים כאשר חושבים על ביצוע רילוקיישן הוא הקשר עם המשפחה והחברים. כמובן שפחד זה הנו אנושי, אחרי ככלות הכל, כאשר מהגרים למדינה אחרת, הרי שבמובן מסוים עוזבים את החיים המוכרים הכוללים גם קשרים עם המשפחה וחברים. פרט לכך שבמהלך תקופת ההסתגלות תדרשו לייצר קשרים חדשים וכן להשקיע בביסוס ובפיתוח של קשרים אלו. ביסוס קשרים חדשים ידרוש מכם תשומת לב, השקעה וזמן רב.

כיצד ניתן לשמור על הקשר עם החברים והמשפחה?

כיום, קל יותר לשמור על הקשר עם החברים והמשפחה מבעבר, זאת בשל כניסתם של הרשתות החברתיות וכן החידושים הטכנולוגיים האחרונים כגון: Facebook, Skype, WhatsApp, דרך הרשתות החברתיות קל יותר להשאר מעודכנים עם הנעשה בבית.

ריכזנו עבורכם רשימה של אפליקציות ותוכנות אינטרנטיות המאפשרות שמירה על קשר:

  • Facebook: רשת חברתית המאפשרת לא רק לעקוב אחרי החברים והמשפחה דרך תמונות, סטטוסים וסרטוני ווישאו, אלא גם לשוחח איתם שיחות ממשיות דרך אופציית הצ'ט וההודעות של Facebook.
  • Skype: תוכנה שמאפשרת לשוחח דרך האינטרנט מכל מקום בעולם, שיחות טלפון וכן שיחות עם מצלמה, כך שממש ניתן לראות את האנשים הקרובים לנו על המסך. דבר אשר מקל על הגעגועים וכן מאפשר שמירה טובה יותר של קשר, בשל כך שניתן לראות אחד את השני- אנשים רבים מדווחים כי שיחות דרך ה-Skype מרגישות כמפגש ממשי, למרות המרחק הפיזי.
  • Google hangout: גם לרשת google יש אפליקציית שיחות טלפוניות שניתן לקיים דרך האמייל, אם יש ברשותכם gmail, תוכלו לבחור לשוחח דרך הצ'ט או דרך שיחת וידאו עם מצלמה.

אפליקציות לטלפון הנייד - חידושים טכנולגיים נוספים ניתן למצוא דרך הטלפון החכמים smart phones כדוגמאת האייפון והאנדורואיד המאפשרים אפלקציות תקשורת נוספות כגון:

  • Whatsapp: אפליקצייה שמאפשרת להתכתב דרך חיבור לאינטרנט, אפליקצייה זו מאפשרת לא רק התכתבות כי אם גם שליחה של תמונות וסרטונים. דרך אפליקצייה זו קל לשמור על קשר כיוון שהיא לא מחייבת את המחשב, כך שגם אם אתם בחוץ, באמצע היום- תוכלו לתקשר עם החברים והמשפחה באופן בלתי אמצעי.
  • Viber: אפליקצייה המאפשרת שיחות טלפון דרך האינטרנט והופכת את הטלפון הסלולרי שלכם לטלפון בינלאומי ללא מחיר עלות שיחה מקומית.

ניתן להבין מכך שכיום עם החידושים הטכנולוגיים, קל יותר מתמיד לשמור על קשר עם הבית גם אם המרחק הפיזי כולל ימים ויבשות- הרי שהאינטרנט חוצה את הגבולות הממשיים.

כמובן שלמרות כל האפשרויות הללו, קיימים חששות רבים בנוגע לשמירה על הקשר עם הבית, בעיקר בנוגע לאירועים כגון ימי הולדת וחתונות שאולי לא תמיד תוכלו להגיע אליהם. אולם אין ספק כי באמצעות האינטרנט, לעולם לא תחושו לבד, או מרוחקים מהחברים ומהבית.

טיפ לשמירה על קשר עם הבית:

נסו לתאם זמנים בהם אתם יודעים שאתם פנויים לשיחה וקבעו מועדים קבועים בהם "תפגשו" עם החברים והמשפחה דרך הסקייפ למשל בערב יום שישי.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ