ביטוח רפואי לאנגליה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> ביטוח רפואי לאנגליה

אנגליה היא המדינה הגדולה ביותר באי הבריטי הידוע בשם 'הממלכה המאוחדת של בריטניה'. עיר הבירה שלה היא לונדון, השפה הרשמית בה היא אנגלית ומדי שנה ישראלים רבים מחליטים לבצע רילוקיישן ללונדון. במדינה מתגוררים מעל ל- 50 מיליון תושבים, המטבע הנהוג במדינה זו הוא הלירה שטרלינג ונכון להיום עיר זו מהווה את אחת הערים התיירותיות ביותר בעולם.

מערכת הרפואה באנגליה

אנגליה היא מדינה שמשתייכת לאיחוד האירופי. אם יש בידיכם דרכון אירופאי תוכלו ליהנות משירותי הרפואה הציבורית של אנגליה ה- NHS. במידה ויש לכם דרכון ישראלי תצטרכו לרכוש פוליסת ביטוח רפואי לאנגליה. כלומר, פוליסת בריאות פרטית המתאימה לתקופה ארוכה במדינה.

חשוב לקחת בחשבון שגם אם יש לכם דרכון של האיחוד האירופי שירותי הרפואה הציבורית של אנגליה לוקים בחסר ולא תמיד יכללו את כל השירותים הרפואיים להם תזדקקו. כמו כן, אם תזדקקו לטיפול רפואי תצטרכו להזמין תור אצל רופא כללי, המכונה GP (זה כרוך לרוב, בזמני ההמתנה ארוכים) ואותו רופא יחליט האם לספק לכם הפנייה לרופא מומחה, בדיקות או כל פרוצדורה רפואית אחרת להמשך. פוליסת ביטוח רפואי לאנגליה תכלול גישה אל אותם שירותים רפואיים להם תזדקקו על ידי טובי הרופאים, המרפאות ובתי החולים באנגליה.

למידע נוסף על מערכת הבריאות באנגליה

מערכת הרפואה באנגליה | ביטוח רפואי לאנגליה

הרפואה הפרטית באנגלית – ביטוח רפואי לאנגליה

רוב הישראלים מחליטים לרכוש ביטוח רפואי פרטי טרם הם טסים לרילוקיישן לאנגליה. הבחירה הנכונה במקרה של רילוקיישן לאנגליה היא ביטוח בריאות פרטי שמותאם לשהות ארוכה באנגליה ומותאם אישית למבוטח, הן מבחינת גיל, מצב רפואי וזמן השהייה באנגליה. ביטוח רפואי לאנגליה  המוצע על ידי חברת דיוידשילד הוא ביטוח מקיף שכולל את הכיסויים הרפואיים החשובים ביותר עבור כל אדם שמחליט על שהות ארוכה באנגליה. ביטוח זה מאפשר קבלת שירותים רפואיים על ידי רופאים מומחים, רופאי משפחה, במרפאות, מכונים, בתי חולים ומכוני הדמייה והכל תוך תקופת זמן קצרה. כל השירותים הרפואיים, מציאת רופאים וקביעת תורים יסופקו על ידי חברת PHC המקומית.

ביטוח רפואי או ביטוח נסיעות לאנגליה?

קיים הבדל משמעותי בין ביטוח רפואי לאנגליה לבין ביטוח נסיעות לאנגליה. ביטוח נסיעות מתאים לאנשים שמחליטים לנסוע לתקופה קצרה לאנגליה, אם למטרת נופש או פגישות עסקים והביטוח יכסה רק מקרי חירום. ביטוח רפואי מתאים לאנשים שנוסעים לתקופות ארוכות לאנגליה. ביטוח רפואי יכלול בהתאם כיסויים רפואיים אשר חיוניים לתקופה ארוכה, כמו למשל ביקורים אצל רופא משפחה, רופאים מומחים, אשפוזים, בדיקות מעבדה, פרוצדורות רפואיות, ניתוחים, השתלות ועוד. ביטוח רפואי לאנגליה הוא ביטוח עליו לא מוותרים. תמיד חשוב להתאים ביטוח זה למבוטח ואותה מדינה בה מתכננים לשהות ולגור.

ביטוח רפואי לאנגליה – אפשר לעשות בחו"ל או מהארץ!

ההחלטה לרכוש ביטוח רפואי באנגליה מתקבלת לעיתים כאשר  יש צורך בשירות רפואי זה או אחר כאן ועכשיו. במקרים רבים מגלים שבמסגרת הביטוח הרפואי ישנן החרגות או תקופות אכשרה או תקופות המתנה וכיו"צ לכן מומלץ להיערך עם בחירת ביטוח רפואי עוד בארץ ביחד עם כל שאר ההכנות למעבר לחיים בחו"ל. שלא כמו ביטוח נסיעות, ביטוח רפואי של דיוידשילד ניתן לרכוש מחו"ל ולהצטרף לביטוח גם אחרי שעזבתם את הארץ.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ