מערכת הבריאות באירלנד - כל מה שחשוב לדעת

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> מערכת הבריאות באירלנד - כל מה שחשוב לדעת

איכויות שירותי הרפואה ומתקני הרפואה באירלנד נחשבות למתקדמות, בטוחות ובאופן כללי למצוינות, למרות שבאיזורים הנידחים יותר במדינה מתקני הרפואה מעטים. בניגוד למדינות אחרות באירופה, אין צורך לשלם ביטוח לאומי באירלנד על מנת להשתמש בשירותי הבריאות הציבוריים.

מבצעים רילוקיישן לאירלנד? במאמר זה תמצאו את כל המידע על שירותי הבריאות במדינה.

שירותי הבריאות הציבוריים

רוב בתי החולים הציבוריים באירלנד נמצאים בבעלות של ה- HSE או בבעלות פרטית אשר ממומנת על ידי הממשלה. איכות הטיפול דומה לזה הקיים בשירותי הבריאות הפרטיים, למרות שחשוב לציין כי לא כל הטיפולים הם בחינם ובמידה ואין לכם כרטיס רפואי, על חלק מהם תצטרכו לשלם מחיר מסובסד.

אולם במידה ואתם מחליטים להתגורר באירלנד לתקופה עולה על שנה, תוגדרו כתושבים על ידי ה- HSE, ולפיכך תהיו זכאים לשירותי הבריאות הציבוריים. בתי מרקחת לרוב פועלים בשעות 9 בבוקר עד 8 בערב בימי שני עד שבת, אין בתי מרקחת הפועלות 24 שעות ביממה. לכן, אם זה מקרה דחוף, כדאי שתלכו למחלקת החירום בבית החולים הקרוב אליכם. במידה ויש לכם כרטיס רפואי, לא תצטרכו לשלם, אחרת יגבו ממכם מחיר מסובסד עבור התרופות.

שירותי הבריאות הפרטיים במדינה

למרות שהרבה מהשירותים הרפואיים באירלנד הינם ללא עלות או מסובסדים, אזרחים רבים מעדיפים לרכוש ביטוח רפואי פרטי. זאת בגלל שמערכת הבריאות הציבורית לרוב עמוסה וזמני ההמתנה מאוד ארוכים, אפילו לטיפולים שדורשים דחיפות.

לפי החוק, במידה ואתם לא תושבים או בלי אזרחות אירופאית,  תצטרכו לרכוש ביטוח רפואי. ממומלץ מאוד לוודא בעת שאתם שוקלים איזה פוליסת ביטוח לעשות כי היא מתאימה לצרכים שלכם ולבדוק איזה בתי חולים יסכימו לקבל את הביטוח שלכם.

חברת דיוידשילד מתמחה בביטוח רפואי לישראלים בחו"ל - אנו מתמחים בזיהוי הצרכים שלכם כמהגרים ועובדים חיצוניים ומספקים פוליסת ביטוח מקיפה לכם ולכלל בני המשפחה.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ