רילוקיישן לפורטוגל - המדריך המלא

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> רילוקיישן לפורטוגל - המדריך המלא

לאחרונה חלה עלייה במספר האנשים שמעוניינים לבצע רילוקיישן לפורטוגל למטרות עבודה, לימודים או מגורים. מובן שלפני שמבצעים את הצעד המשמעותי חשוב להכיר את המדינה, תרבותה, מצבה הכלכלי והחברתי. כמו כן, כדאי שתתחילו ללמוד פורטוגזית ולפתח חיבה למאכלי ים.

מידע שחשוב לדעת לפני רילוקיישן לפורטוגל

מי שמתכנן רילוקיישן לפורטוגל צריך לדעת שמדובר במדינה השוכנת בחלקה המערבי ביותר של אירופה, על חצי האי האיברי בצד הפונה לאוקיאנוס האטלנטי. פורטוגל מורכבת גם משתי קבוצות איים נוספות - האיים האזוריים ואיי מדיירה. במדינה חיים מעל 10 מיליון תושבים המדברים פורטוגזית, בירתה ליסבון, והיא חברה באיחוד המדינות האירופאי. מעבר לכך, מדובר במדינה ים תיכונית זולה יחסית למדינות מערב אירופה אחרות, בעלת אקלים נעים ואווירה ניחוחה, המשלבת קדמה ביחד עם טבע פראי.

רילוקיישן לפורטוגל למטרת לימודים אקדמאיים

מי שמבצע רילוקיישן לפורטוגל למטרת לימודים אקדמיים ימצא מבחר גדול של מוסדות ציבוריים ופרטיים. על פי רוב הדרישות במוסדות הציבוריים קפדניות וקשוחות בהשוואה לאלו של האוניברסיטאות הפרטיות. הלימודים מוצעים במגוון רחב של מגמות כמו פסיכולוגיה, רפואה, משפטים, חלל, ביוטכנולוגיה והנדסה, כאשר שכר הלימוד עומד בממוצע על כ- 1500 דולרים, ונדרשת ויזת שהייה מיוחדת לסטודנטים.

לעבוד בפורטוגל

ניתן למצוא בפורטוגל מגוון משרות בתחומי היי טק, הנדסה, חקלאות, ימאות ואבטחה. כמו כן, אפשר לעבוד במדינה בעבודות זמניות כמו מכירה בעגלות, מכירות מדלת לדלת, ועבודות עונתיות בדיג ובחקלאות. אך כמובן שניתן למצוא גם עבודות בתחומים שונים. לרוב כאשר מבצעים רילוקיישן לפורטוגל, המעבר מתבצע מטעם חברה בארץ העובדת עם פורטוגל, אולם, בהחלט אפשרי למצוא עבודה בפורטוגל לאחר חיפוש עצמי.

רילוקיישן לפורטוגל לישראלים

מגורים בפורטוגל

פורטוגל היא אחת המדינות הזולות ביותר במערב אירופה, ולאור המשבר הכלכלי ניתן למצוא בה בקלות ובמחיר סביר דירות להשכרה ולרכישה. מעבר לכך, המדינה מעניקה מעמד של תושב למי שרוכש נכסים בתחומה. יש לציין כי פורטוגל מציעה למשפחות המגיעות להתגורר בה מערכות בריאות וחינוך מפותחות מאוד, בעיקר בערים הגדולות, ומלבד זאת מדובר במדינה בעלת תרבות עשירה ואינספור יעדי חופשה, וטיול ופעילויות.

יחד עם זאת, על מנת להשתלב ולהתאקלם בה לאחר רילוקיישן באופן מוצלח נדרש לפחות ידע בסיס בשפה הפורטוגזית. לבסוף, מן הבחינה הקולינארית, פורטוגל מאופיינת במזונות בריאים עם שפע של פירות וירקות, שמן גבינות, בשרים ומאכלי ים טריים.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ