לימודי תואר שני בחו"ל - גורם משיכה לרילוקיישן

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> לימודי תואר שני בחו"ל - גורם משיכה לרילוקיישן

בוגרי אוניברסיטאות רבים מעוניינים לבצע רילוקיישן לצרכי לימודים ולהמשיך ללימוד תארים מתקדמים באוניברסיטאות מעבר לים. ישנן סיבות רבות המושכות את האקדמאים אל עבר בחירה זו, הראשונה שבהן היא כמובן היוקרה.

אמנם האוניברסיטאות בארץ נחשבות לטובות, אך כמובן שאוניברסיטאות שונות בעולם מהוות יוקרה גבוהה יותר כדוגמת אוניברסיטאות ה-Ivy League: בראון, קולומביה, קורנל, דארמונט', הארוורד ופרינסטון. אין ספק כי האפשרות לקבלת תואר מאוניברסיטאות בעלות שם עולמי כגון האוניברסטאות שהוזכרו מהווה סיבה מצוינת לביצוע רילוקיישן לארצות הברית למספר שנות לימודים.

אוניברסיטאות ה- Ivy League נחשבות לשמונה הטובות בארה"ב, לכן גם להתקבל אליהן הוא נושא לא פשוט כלל ועיקר. אולם, המשיכה ליוקרה אקדמית יכולה להתמשש גם באוניברסיטאות אחרות כמו MIT, אוני' ניו-יורק, ייל וכמובן אוניברסיטאות ברחבי אירופה המוות גורם משיכה להגירה לאירופה כדוגמת הסורבון, אוני' ברלין החופשית, אוני' היידלברג, אוני' פדובה וכן הלאה.

המשיכה האקדמית נובעת בשל הצורך בקורות חיים מגוונים עבור אנשי האקדמיה, האפשרות להיות חלק משיח שכולל מתודות לימוד שונות וכמובן רכישה של כישורי שפה גבוהים.

הסיבה השניה היא הרצון במפגש בין תרבויות - חלק מהתפתחות בתחומי לימוד שונים כגון: מדעי המחשב, מדעי הרוח ומדעי הטבע כרוכה בהכרה מבפנים של תרבויות שונות וכן הנעשה בתחום במדינות השונות. על ידי מגורים בתרבות אחרת וכן לימודים באוניברסיטאות בעלי מורשת לימודית שונה, ניתן לפתח רעיונות שונים וכן לייבא אותם לארץ בתום הלימודים. קראו עוד על לימודים בחו"ל.

הסיבה השלישית היא רצון בהגירה למדינה אחרת - אקדמאים רבים מעוניינים להגר למדינות שונות ברחבי העולם בעקבות אפשרויות קרייריסטיות טובות יותר ורווחיות יותר. מעבר מדינה הינו צעד קשה אשר מוביל לאי וודאויות רבות, אולם, כאשר קיימת מסגרת לימודית אקדמית, הרי שהדבר יכול להתבצע ביתר קלות.

מה מקנים לימודי תואר שני באוניברסיטאות בחו"ל?

מעבר ליוקרה של לימודים באוניברסיטאות שונות בחו"ל, הרי שבתום הלימודים תוכלו למצוא עבודה טובה ורווחית יותר. קבלת תואר מאוניברסיטה בחו"ל תספק לכם ייחודיות שלאנשים אחרים - אין. גם אם השאיפה שלכם היא לא להיות באקדמיה, בסיכומו של דבר רכישת תואר שני באוניברסיטה מחו"ל לא רק שתכין אתכם להתמודדות טובה יותר בתחום העבודה, הרי שגם במהלך הלימודים תוכלו לבנות קשרים עם אנשים ממדינות שונות והדבר יוכל לפתוח עבורכם דלתות רבות, לא רק מבחינת תעסוקה, כי אם במובנים רבים ומגוונים.

מכך ניתן להסיק שעל אף שקבלה ללימודי תואר שני בחו"ל דורשת הכנה הרבה בהיבטים שונים כגון מגורים, הסתגלות לתרבות, רכישת פוליסת ביטוח בריאות לחו"ל ועוד, הרי שבטווח הרחוק, רכישת תואר שני מאוניברסיטאות מעבר לים יכולה אך ורק לתרום לכם בכל המובנים: המובן האקדמי, התעסוקתי והפרסונלי.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ