למה כדאי להוציא אזרחות אירופאית?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> למה כדאי להוציא אזרחות אירופאית?

היום ניתן לראות יותר ויותר ישראלים אשר מנסים להוציא אזרחות אירופאית. הסיבות לכך יכולות להיות רבות ומגוונות, החל מרצון  לשמור על כל האופציות פתוחות ועד ליכולת לחיות ברמת חיים הרבה יותר גבוהה באחת ממדינות אירופה. אנשים רבים, במיוחד משפחות צעירות, מודאגות לא פעם מהמצב הביטחוני בארץ.

אחת לכמה שנים פוקדת אותנו מלחמה, דבר המדיר שינה מעיניהם של לא מעט הורים מודאגים. כל אחד רוצה להעניק לילד שלו את העתיד הטוב ביותר, ורבים מרגישים כי בארץ המצב רק ילך ויתדרדר הן מבחינה ביטחונית והן מבחינה כלכלית. אין ספק בכלל כי משפחה צעירה שבקושי מצליחה לסגור את החודש בארץ, תוכל ליהנות מרמת חיים גבוהה יותר באחת ממדינות אירופה. השכר גבוה יותר, הדיור זול יותר וכל אחד יכול לרכוש לעצמו דירה מבלי להזדקק למשכנתא לכל החיים.

אזרחות אירופאית פותחת דלתות חדשות

קודם כל, חשוב לציין כי דרכון אירופאי נחשב לאחד הדרכונים המבוקשים ביותר בעולם, ולכן ביקוש גובר לשירות של הוצאת אזרחות אירופאית. הסיבה לכך היא פשוטה, אזרחות אירופאית מאפשרת לכל אחד לבחור לגור ולעבוד בכל אחת מ – 28 מדינות אירופה.

מה יכול להיות יותר מושלם מהחופש לנוע ממדינה למדינה, להכיר אנשים חדשים, להתנסות בעבודות שונות וליהנות מתחושה של אפשרויות בלתי נגמרות? לשם כך, צריך להוציא אזרחות אירופאית ולצאת לעולם הגדול. מי שמצליח לקבל את האזרחות הנכספת, יוכל ליהנות מלימודים, עבודה ומגורים באחת ממדינות אירופה. אין צורך להוציא אשרות או היתרים מיוחדים, ברגע שיש לכם אזרחות אירופאית, כל הדרכים פתוחות לפניכם. ישראלים רבים שמבצעים רילוקיישן בוחרים בסופו של דבר לקבל מעמד של תושב קבע ואף להתאזרח במדינות שונות.

רילוקיישן

השכלה גבוהה באירופה

כל מי שיש לו אזרחות אירופאית, רשאי ללמוד באחת המדינות השייכות לאיחוד האירופאי. כמובן שלכל מדינה יש את התקנות והכללים שלה, אך ברוב המקרים מדובר על שכר לימוד נמוך או אפילו מסובסד לחלוטין על ידי המדינה. חשוב להזכיר כי במדינות כמו הולנד וגרמניה למשל, לא רק שהלימודים ניתנים בחינם לאזרחי אירופה, אלא המדינות האלו אף משלמות שכר מחייה עבור הסטודנטים. איזה סטודנט לא ישמח להשקיע את מרב זמנו בלימודים, במקום להתעסק בתהיות האין סופיות כיצד לסגור את החודש ומאיפה יגיע הכסף לשובר הבא של שכר הלימוד? אזרחות אירופאית יכולה לפתור לחלוטין את הבעיה, ולאפשר לכל סטודנט להתנסות במגורים במדינה אירופאית ולימודים ברמה הגבוהה ביותר.

ביטחון כלכלי לכל המשפחה

חשוב לציין כי מי שמוציא לעצמו דרכון אירופאי, פותח למעשה את הדלת גם לילדיו. הילדים מקבלים בצורה אוטומטית אזרחות אירופאית, והם יוכלו לבחור האם לחיות בארץ או בחו"ל. אין ספק כי המצב הכלכלי בארץ מבריח לא מעט אנשים לחו"ל. אף אחד לא רוצה לחיות עם מינוס קבוע בבנק ומשכורת שבקושי מספיקה לסגור את החודש.

רמת החיים באירופה הרבה יותר גבוהה מאשר בארץ, וכל אחד יכול לכלכל את עצמו בצורה מכובדת יותר. שכר המינימום באירופה גבוה במאות אחוזים מאשר זה שבארץ, ואילו מחיר המזון, מחיר הדלק ומחיר הדיור הרבה יותר נמוך. כלומר, ישראלים עם דרכון אירופאי שיבחרו לעבור לגור באירופה, יוכלו להרוויח מכל הכיוונים.

לסיכום, כל מי שזכאי להוציא אזרחות אירופאית כדאי לו להתחיל לפעול על מנת לממש את זכותו. מדובר על הזדמנות פז אשר פותחת דלתות חדשות ומאפשרת לכל אחד לבחור את אורח החיים המתאים לו. חשוב לציין כי ברגע שמקבלים את האזרחות, אין צורך לעבור לגור באירופה. ניתן בהחלט להמשיך בשגרת היום – יום ופשוט ליהנות מהידיעה שאם חלילה המצב הכלכלי או המצב הביטחוני בארץ ידרדרו, תמיד תהיה לכם נקודת יציאה נוחה.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ