שירותים רפואיים שחשוב שייכללו בביטוח הרפואי שלכם לחו"ל

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> שירותים רפואיים שחשוב שייכללו בביטוח הרפואי שלכם לחו"ל

פציעות, מחלות ואשפוזים עלולים לתקוף אותנו בזמנים בלתי צפויים וכדאי לדעת שביטוח הנסיעות הפשוט ממש לא מכסה אותם. פוליסה איכותית מאפשרת לכם להתרכז במה שבאמת חשוב ולהיות רגועים שבמקרה הצורך אתם תהיו מכוסים לחלוטין ולא תתבקשו לקרוא את האותיות הקטנות. החל מטיפולי שיניים ועד לניתוחים מורכבים - הנה כמה מהשירותים הרפואיים שאתם פשוט חייבים לבדוק לפני שאתם עולים על המטוס.

טיפולי שיניים

טיפולי שיניים נחשבים לאחד השירותים היקרים, (הכואבים) והמסובכים ביותר שתיאלצו להתמודד עימם בשהות שלכם מעבר לים. כדאי להקפיד על כיסוי אשר דואג לכל הצילומים, ההבחנות והטיפולים הדנטליים החשובים עוד בטרם הנסיעה וכדאי לוודא את רמת ההשתתפות העצמית שלכם בכל שלב.

רק כדי לסבר את האוזן, אם תזדקקו לטיפולי שורש, אתם עשויים למצוא את עצמכם משלמים אלפי דולרים עבור האופרציה השכיחה הזו. טיפולי חניכיים אצל פריודונט מוסמך עלולים אף לעלות יותר מכך.

טיפולים רפואיים בחול, שירותים רפואיים

ניתוחים ואשפוזים

למרות שאנו לא רוצים לחשוב על כך כאשר אנו יוצאים לנסיעות עבודה או לרילוקיישן לתקופה ארוכה, אשפוזים בעקבות פציעות או תאונות הם משהו שכדאי לקחת בחשבון. החל משפעת קלה ועד לסיבוכים שנובעים מדלקת ריאות, יש לשים לב שהביטוח שלכם כולל פינוי על ידי אמבולנס ואשפוז ממושך. ההוצאות הנלוות הן גבוהות ובמדינות מסוימות אף לא יסכימו לטפל בכם ללא האישורים המתאימים או הצגה של ביטוח רפואי תקף.

טיפול במחלות עונתיות

אלרגיה או ווירוס קל בבטן נחשבים לכמה מאפיינים קלאסיים שחווים ישראלים רבים במפגש עם אקלים חדש ותרבות קולינרית מקומית. למרות שבמרבית המקרים מספיק ביקור קצר אצל רופא המשפחה, כאשר אתם נמצאים בחו"ל אתם עלולים לשלם סכומים גבוהים במיוחד.

העובדה שתצטרכו להמציא תיק רפואי ולעבור את כל הבדיקות המקדימות הם בהחלט משהו שניתן למנוע בעזרת ביטוח רפואי טוב. שימו לב שהביטוח הרפואי שלכם מאפשר לכם להתייעץ עם רופא משפחה ללא כל הגבלה וכולל בתוכו את כל בדיקות הדם הנפוצות.

ליווי אווירי להמשך הטיפולים

לעיתים יש צורך בטיפולים רפואיים מורכבים ורצוי לעשות אותם במערכת הבריאות הישראלית ותוך קבלת תמיכה של חברים ובני משפחה. לשם כך קיימות בחלק מהפוליסות אפשרות לבצע טיסה בחזרה לארץ אשר מלווה באחות מקצועית שדואגת לתפעל את הציוד הרפואי ולספק לכם הרגשה אופטימלית ברגעים קשים אלו. מומלץ לבדוק שהביטוח שלכם מעניק שירות זה ולא להתפשר על אחד הדברים האלמנטריים בכל ביטוח בריאות מודרני.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ