כיצד תממנו רילוקיישן, לימודים ועבודה בחו"ל?

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> כיצד תממנו רילוקיישן, לימודים ועבודה בחו"ל?

אם פעם האופציות שלנו כשחיפשנו מקום ללמוד או לעבוד היו מוגבלות למדי, היום צעירים ישראלים רבים מגיעים לאוניברסיטאות ומכללות בכל העולם, וגם שוק התעסוקה הרלוונטי מכיל אינספור מדינות. לקראת רילוקיישן לחו"ל, בין אם למטרת לימודים ובין אם למטרת עבודה, ישנם דברים רבים שחשוב לקחת בחשבון: קבלת ויזה מתאימה, הסדרת ביטוח בריאות, השכרת הדירה בארץ, ארגון הובלה בינלאומית, מציאת מסגרות לילדים אם הם מצטרפים (ועוד לפני זה התלבטות אם לצאת לבד אם עם כל המשפחה) ובאופן כללי נדרשת היערכות נרחבת, כשאחד המרכיבים החשובים ביותר הוא מציאת פתרונות מימון לתקופה הראשונה בחו"ל, שבאופן טבעי מתאפיינת ברמת הוצאות גבוהה יחסית כך שבמקרים רבים כדאי גם לקחת הלוואה לכל מטרה.

מהן ההוצאות העיקריות בתקופה הראשונה של הרילוקיישן?

הוצאה הכרחית אחת לקראת רילוקיישן לחו"ל למטרת עבודה או לימודים, ובפרט כשהמשפחה כולה עוברת לבית מעבר לים, היא הובלה, ולא סתם הובלת דירה אלא הובלה בינלאומית. בנוסף כשרוצים לשכור דירה או בית בחו"ל ישנן הוצאות שונות כמו למשל תשלום למתווך שמסייע לנו למצוא נכס מתאים או מקדמה לבעלי הנכס. כשהיציאה לחו"ל היא על-מנת ללמוד באוניברסיטה או מכללה מובילה ישנה עוד הוצאה כבדה והיא כמובן שכר הלימוד, שעשוי להגיע גם לסכומים משמעותיים.

רילוקיישן לצרכי עבודה או לימודים, עבודה בחו"ל, לימודים בחו"ל, מימון רילוקיישן

עוד חשוב לזכור שלקראת רילוקיישן ישנם כאמור סידורים רבים ואין ברירה אלא להקדיש פרקי זמן משמעותיים להתארגנויות ולהסדרת נושאים בירוקרטיים שונים - כך שיש פחות זמן פנוי לעבודה וההכנסות פוחתות. בפרט כך הדבר עבור מי שיוצא לחו"ל כדי ללמוד, שכן בעוד רילוקיישן במסגרת העבודה מאפשר שמירה על רצף הכנסות קבוע פחות או יותר, סטודנטים לא יכולים להתפרנס כפי שהיו רוצים. בהתאם במקרים רבים יש צורך בפתרון מימון, והאופציה הטובה ביותר היא הלוואה לכל מטרה שניתנת ברוב המקרים גם ללא צורך בערבים או בטחונות.

איפה כדאי לקחת הלוואה?

ישנם מספר מקורות אפשריים להלוואות מידיות וללא צורך בביטחונות. אופציה אחת היא כמובן כל הבנקים המסחריים, שמציעים סכומים של כמה עשרות אלפי שקלים ובחלק מהמקרים גם עד 200,000 ש"ח, לפרקי זמן של עד 5-7 שנים (כך שלמי שיוצא לחו"ל כדי ללמוד ישנה האפשרות לפרוס את ההחזרים גם אחרי שהוא כבר יסיים את התואר ויתחיל להתפרנס).

מקור נוסף הוא חברות האשראי, שמציעות בדרך כלל 50,000-60,000, לפרקי זמן של 3-5 שנים. עוד כדאי לקחת בחשבון את האופציה של חברות המימון החוץ בנקאי, שמעניקות הלוואות גם למי שהבנק סירב לו, ובאופן כללי מגבירות את רמת התחרות בשוק האשראי.

בכל מקרה כדאי מאוד לחפש כמה שיותר מידע על אפשרויות ללקיחת הלוואה לכל מטרה ולבחון את כל התנאים ולא רק את גובה הריבית ותקופת ההחזר. עוד המלצה היא להעדיף הלוואות שאפשר להתחיל להחזיר אותן רק אחרי תקופת גרייס של מספר חודשים, כך שבמהלך ההתאקלמות בחו"ל לא תצטרכו לדאוג להחזר הכסף.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ