מתי צריך יועץ בריאות? כל מה שכדאי לדעת

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> מתי צריך יועץ בריאות? כל מה שכדאי לדעת

מדוע חשוב לרכוש פוליסת ביטוח בריאות? למה כדאי להיעזר ביועץ בריאות ואיך בוחרים יועץ טוב? כל התשובות לכל השאלות הבוערות במאמר זה.

כמה מילים על החשיבות של ביטוחי בריאות

החיים שלנו הם מלאי הפתעות ובלתי צפויים. אנחנו לא באמת יכולים לדעת מה יקרה מחרתיים ולא מסוגלים לשלוט בגורל שלנו, והמשמעות היא, שהתרחשויות יכולות לנחות עלינו ללא הכנה מוקדמת ולחולל משבר.  יחד עם זאת, ולמרות שבעצם ההתרחשות אנחנו לא יכולים לשלוט, נוכל בכל זאת להיערך לקראתה, כך שהיא לא תיפול עלינו כרעם ביום בהיר. כאן נכנסים לתמונה ביטוחי הבריאות, שנועדו לכסות הוצאות הקשורות לטיפולים רפואיים.

זה אומר, שאם ביום מן הימים נזדקק לניתוח דחוף, לתרופה או לכל טיפול רפואי אחר שעלותו בלתי מבוטלת- לא נידרש להתעסק בשאלה אם יש לנו מספיק כסף כדי לשלם בעבורם או לא, שכן חברת הביטוח תישא בנטל במקומינו. המשמעות, כמובן, היא התמקדות בהחלמה ובהטבה במצב הבריאותי ללא דאגות מיותרות על הראש.

על היתרונות של הסתייעות ביועץ בריאות

נשמע פשוט? אז זהו, שזה קצת יותר מורכב מזה. שוק הביטוחים בכלל וענף ביטוחי הבריאות בפרט מתרחבים בקצב מסחרר, וזה אומר, שכיום קיימים סוגים רבים של פוליסות ביטוח פרטיות, ובתוך כל המגוון הזה ההדיוט, שאינו מבין לעומק בנושא ביטוחים, יכול בקלות ללכת לאיבוד.
מה עושים? פונים ליועץ בריאות, שיסייע בבחירת הביטוח האטרקטיבי והמתאים ביותר לצרכים.
בדיוק כפי שרצוי ללכת ליועץ משכנתאות לפי שנוטלים משכנתא, בהינתן שפע של מסלולי משכנתא שמסבים בלבול ויוצרים אי בהירות, כך מומלץ להיעזר ביועץ ביטוח בריאות, כדי לוודא שרוכשים את פוליסת הביטוח האולטימטיבית והמותאמת לדרישות והצרכים.

מעבר להיותו מומחה לביטוחי בריאות, יועץ ביטוח בריאות הוא גם נייטרלי ונטול אינטרסים.
בניגוד לחברת הביטוח ששאיפתה היא למכור לכם את המוצר (כלומר הפוליסה) היקרה ביותר, כדי למקסם את רווחיה, יועץ הבריאות מתמקד בצרכים שלכם ומוכוון אליהם ואל התועלת שלכם בלבד.
זה אומר, שהוא יתפור לכם את התוכנית הביטוחית הטובה ביותר עבורכם מבלי להיות מושפע משיקולים פיננסיים.

איך בוחרים יועץ ביטוחי בריאות?

על מנת שכל המתואר יתממש, כלומר כדי שתרכשו את פוליסת הביטוח האידיאלית עבורכם, חשוב לפנות לחברה מקצועית באמת, המתמחה בביטוחים מסוגים שונים והמעסיקה מגוון רחב של יועצים, שיש להם ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם ענף ביטוחי הבריאות בפרט. קיימים שני סוגים עיקריים של ביטוחי בריאות- פרטיים וקולקטיביים. במידה ואתם עובדים בחברה עסקית או חברים בארגון כזה או אחר ואתם מתעניינים ברכישת ביטוח קולקטיבי עבורכם ועבור כל חברי הקולקטיב, חשוב לעבוד עם חברה שעוסקת ומתמחה בנישה הזו, שהינה ניטרלית ואינה בבעלות של אף אחת מחברות הביטוח, ושיכולה להשיג עסקה ביטוחית מייטבית עבור כל חברי הקולקטיב.

רצוי גם להתרשם מלקוחות החברה – כמה לקוחות ישנם? מאיזה סוגי עסקים וארגונים? כמה זמן הם עובדים עם חברת הייעוץ? לשוטט באתר האינטרנט שלה ולהתרשם ממידת הרצינות שלו, ואפילו להרים טלפון ראשוני כדי לשוחח עם אחד מהיועצים של החברה ולבחון עד כמה הוא קשוב אליכם ונותן לכם שירות עם נשמה ומהלב.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ