5 טיפים חשובים לפני טיול ומעבר לחו"ל

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> 5 טיפים חשובים לפני טיול ומעבר לחו"ל

נסיעה לחוץ לארץ היא נסיעה מרגשת בדרך כלל. אמנם ישנן נסיבות שבהן הנסיעה לא תהיה מתוך כוונה או סיבה טובה, אך ברוב המקרים תמיד מדובר בהתרגשות לא קטנה בזכות שבירת השגרה, שינוי התפאורה הרגילה של חיי היומיום וכמובן הביקור בעיר אחרת, במדינה אחרת בעלת תרבות שונה. אין ספק שמעבר לצורך מגורים במדינה אחרת הוא צעד גדול וחשוב אשר לבטח עובר תהליך חשיבה מעמיק בטרם הוא מתקבל, אבל יש לא מעט רעיונות איך להקל על המעבר, איך לבצע את הפעולות הדרושות באופן מחושב ושקול ואיך לא להשוות את המעבר לנסיעה רגילה לטיול או במסגרת רכישת חבילות ספורט לנסיעה קצרה.

ערכו מחקר מקדים על היעד

הטיפ החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו ולבצע הוא ההכנה מראש של כל מה שצריך. מהותי מאד להבין בדיוק לאן עוברים, מהם תנאי המחייה שם, מהן הדרישות, מהי התרבות השלטת במקום ואיך יהיה הכי קל להתמזג ולהשתלב בקהילה המקומית. כיום, בעידן הרשתות החברתיות, קל מאד ליצור קשרים עם ישראלים החיים בכל מקום וכך לשמוע מהם חוויות ממקור ראשון על המגורים במקום העתידי.

הבינו מה מעמדכם מבחינת המדינה

כדאי מאד לבדוק איך שומרים על המעמד כאן בישראל מבחינת מוסדות המדינה – ביטוח לאומי, קופת חולים, מס הכנסה ועוד. מומלץ ללמוד מראש אילו חוקים או תקנות יחולו על מי שחוזר ואחרי כמה זמן ניתנות זכויות או חובות לשבים ממגורים בחוץ לארץ.

בצעו הכנות בהתאם לאופי הנסיעה

 כאשר מארגנים נסיעת ביקור קצרה לצורך הופעה או במסגרת של חבילות ספורט, מדובר בדרך כלל בביקור שונה באופן מהותי ולא מדובר בבירור באותם הפרטים – מלון, דרכי הגעה למופע או למשחק, מסעדות ומקומות בילוי. ברוב המקרים, הסוכן שדרכו רוכשים את הכרטיסים, במסגרת חבילה לקלאסיקו הספרדי למשל, או במסגרת כל חבילה אחרת, יוכל לתת את כל הפרטים והמידע וגם לסייע בהתארגנות אופטימלית. כמובן שאין זה כך בעת מעבר למגורים לטווח אורך.

בחרו יעד אשר מתאים לאופי שלכם

כאשר מתכוננים למעבר למדינה אחרת במסגרת רילוקיישן ארוך טווח, חשוב לשקול את התנאים באותה המדינה ולוודא שהם מתאימים לאופי המשפחתי – השפה המדוברת במקום, מזג האוויר השורר בה לאורך השנה, האם מדובר בעיר או אזור הנחשבים לבטוחים עבור זוגות או משפחות עם ילדים ואילו שכונות מגורים תהיינה מתאימות עבור מי שנוסע.

הכינו את הקרקע במדינת היעד

כדאי לבצע בארץ מבעוד מועד כל דבר שעשוי להקל על ההתארגנות וההתאקלמות במקום החדש – רישום של ילדים לבתי ספר, קביעת פגישות עם מתווכים לצורך התרשמות מדירות או בתים, קביעה עם אנשים המוכרים כלי רכב ועוד. חשוב מאד לזכור שתקופת ההסתגלות וההתאקלמות עלולה להיות מאתגרת ולא באמת ניתן לחזות איך היא תהיה. לכן כל הכנה מראש תהיה מבורכת.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ