החלטתם על רילוקיישן לברלין? כל מה שכדאי לדעת

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> החלטתם על רילוקיישן לברלין? כל מה שכדאי לדעת

בשנים האחרונות ישראלים רבים בוחרים לעשות רילוקיישן לברלין. ברלין היא עיר בעלת איכות חיים גבוהה, חיי לילה תוססים ושלל אתרים מעניינים לטייל בהם בכל עונות השנה.

אם אחד ההורים שלכם נולד בגרמניה או באירופה הרי שגם אתם תוכלו לקבל אזרחות גרמנית ולהגר בקלות באופן זמני או תמידי לברלין אשר בגרמניה. כאשר תבצעו הגירה לברלין תגלו שאתם לא היהודים היחידים בה, אך לפני ההגירה – כדאי שתתכוננו היטב לקראתה.

עושים רילוקיישן לברלין – כך תמצאו דירה

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג לו במסגרת תהליך הגירה לברלין הוא ראשית כל המגורים בעיר. כדאי לחשוב מראש באיזה אזור אתם מעוניינים להתגורר בברלין, האם חשוב לכם להתגורר ליד קהילה יהודית או שמא חשוב לכם להתגורר ליד המקומות האטרקטיביים בברלין.

בכל אופן, תוכלו לסגור דירה אפילו עם מתווך ישראלי אשר עוסק בתחום זה בברלין, עוד לפני שהגעתם לגרמניה והדירה תהיה מוכנה עבורכם למגורים כבר שתגיעו. מכיוון שרק כל 3 שנים רשאי בעל הדירה להעלות את מחיר שכירות הדירה בחמישה עד עשרה אחוזים, כדאי מאוד שתבחרו מראש דירה אטרקטיבית למגורים לטווח הרחוק. לאחר שסגרתם דירה בברלין, הגיע הזמן שתחשבו על דבר נוסף וחשוב.

רילוקיישן לברלין לישראלים

הגירה לברלין – שוק העבודה בעיר

דבר חשוב ומהותי ביותר הוא העבודה בברלין. וודאי תאלצו לעסוק במשהו לצורך פרנסתכם. בברלין יש לא מעט משרות סטודנטים שניתן לעסוק בהם כגון: מלצרים במסעדות, שוטפי כלים או אפילו אופר של משפחות יהודיות. אם אתם לא סטודנטים ואתם דוברי גרמנית או אנגלית בצורה שוטפת, תוכלו אף להשתלב בעבודות טובות יותר בברלין.

חשוב מאוד לבדוק היטב את כל האופציות לעבודות שונות בהתאם ליכולות שלכם ובהתאם לאם אתם מתכננים להגר באופן זמני או באופן קבוע לברלין ולהחליט באיזו עבודה אתם רוצים לעסוק והאם היא נחשבת כאופציה רלוונטית עבורכם.

מה יש לברלין להציע עבורכם?

לאחר שתדאגו לכל הפרטים הטכניים השונים שיש לדאוג להם לקראת רילוקיישן לברלין, כדאי שתדעו שלברלין יש לא מעט להציע לכם. בברלין יש חיי לילה סוערים המשלבים מועדונים, ברים ומסעדות אשר פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה וכן, סיורים בברלין.

הסיורים בברלין כוללים סיורים בעברית בברלין בכל המקומות האטרקטיביים ביותר על ידי מדריך אשר דובר עברית. המדריך ייקח אתכם למגוון אתרים היסטוריים אשר טוב לכל אחד להיות בהם ולהתרשם בהם ועל ידי שימוש בשפה העברית המדריך יוכל להסביר לכם באופן מלא ומקיף את כל מה שצריך לדעת על כל יעד ויעד שאליו תגיעו.

אין ספק שהעיר ברלין הינה עיר אטרקטיבית ביותר לצורך רילוקיישן. בעיר עצמה תוכלו ליהנות מחברתם של ישראלים רבים אשר מצאו את עצמם בדיוק כמוכם עוברים באמצע החיים מישראל לברלין ומתחילים ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע עבורם.

בכדי לעבור בצורה חכמה לברלין, כדאי שתעשו כל מה שדרוש לפני הרילוקיישן שלכם, תסגרו דברים בצורה הרמטית ולאחר מכן תגיעו לעיר מוכנים להתחיל בחיים חדשים.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ