לימודים בחו"ל – לא רק לשם ההשכלה

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> לימודים בחו"ל – לא רק לשם ההשכלה

אם אתם חושבים על רילוקיישן למטרת לימודים גבוהים מעבר לים, אם בשל תנאי הקבלה המקלים או בשל עלות שכר הלימוד הנמוכה יותר בחלק מהמדינות – יכול להיות שאתם עומדים בפני הרפתקה נפלאה. לימודים בחו"ל פותחים אתכם לעולם, ומאפשרים לכם ליהנות משלל יתרונות בנוסף לתעודה המיוחלת. אז מה תוכלו להרוויח מלבד מקצוע נחשק?

להכיר אנשים מכל העולם

לימודים בחו"ל מאפשרים לכם להכיר אנשים המתעניינים בתחום שלכם מרחבי העולם. דמיינו לימודי וטרינריה עם וטרינרים לעתיד מצרפת, מאנגליה, משוודיה, מישראל, מארה"ב, מאוסטרליה ועוד. הקשרים החברתיים שתוכלו לפתח, ההיכרות עם גברים ועם נשים מעבר לים, וחברויות חדשות שנשארות לאורך כל החיים. היכרות עם סטודנטים מתרבויות נוספות פותחת צוהר להשקפות שונות אליהן לא הייתם נחשפים ללא הקשר היומיומי במהלך הלימודים.

יצירת קשרים מקצועיים במדינת היעד

בתחומים רבים, תואר נחשק בבירה אירופאית או בארה"ב יכול לפתוח לכם דלתות מקצועיות. לימודי אופנה  באיטליה, לדוגמה, יכולים לחשוף אתכם לדמויות מפתח בתחום, ואם יש לכם קצת מזל וכשרון, תוכלו להתקבל למשרה נחשקת מעבר לים או ליצור קשרים עסקיים שיעזרו לכם גם בשובכם לארץ. תחום נוסף הוא מקצועות הבמה. תחומים כמו שירה, משחק וריקוד, או לימודי מוזיקה במוסדות מובילים מעבר לים, מסייעים לכם ליצור את הקשרים הרלוונטיים לתעשייה, הן באירופה והן במרכזי תרבות גדולים בארה"ב כמו ניו יורק ולוס אנג'לס.

שיפור הכישורים בשפה האנגלית

לימודים מעבר לים מאפשרים לכם לשפר את השפה האנגלית בצורה משמעותית. ההתמודדות עם חומר אקדמי מורכב, שיח בכיתה ושיעורים המועברים בשפה האנגלית, ואפילו תקשורת יומיומית באנגלית עם סטודנטים מכל העולם – כל אלה מעניקים מגוון רחב של הזדמנויות לשפר כישורים כמו קריאה, כתיבה, דיבור והבנת הנקרא בשפה האנגלית. אם הגעתם עם ידע בסיסי בהתחלת התואר, תחזרו דוברי אנגלית בשפה גבוהה מבלי שתחושו שאתם עושים מאמץ מיוחד ללימוד השפה.

למה כדאי לימודים בחו"ל

לומדים ללא הסחות

לימודים במהלך השהות בארץ, בהם בני משפחה וחברים צריכים מכם טובה פה ושם ("תוכל לעזור לי להעביר את הדירה מחר, תוותר פעם אחת על השיעור הזה…") כוללים הסחות רבות. כאשר אתם טסים ללמוד בחו"ל, המטרה לפניכם. הגעתם למקום למטרה אחת – ואתם תעשו הכל כדי להצליח בתואר הזה. בלימוד בארץ קל לנשור, או לעבור ממקצוע למקצוע בלי לסיים את התואר. גם הקבלה לעבודה בתחום במהלך התואר בארץ עשויה להסיט אתכם מהיעד הסופי. בחו"ל הסיכויים גבוהים יותר שתסיימו את התואר ותחזרו לארץ להשוויץ עם התעודה.

מפתחים עצמאות בחו"ל

שהות במדינה זרה תוך כדי לימודים במוסד אקדמי בחו"ל מאפשרים לכם להתבגר מהר יותר. לפתח את העצמאות כאשר אתם נמצאים הרחק מהמשפחה, מההורים או מתמיכה מבחוץ. אתם מוצאים את היכולת להתמודד עם אתגרים שונים ועם סיטואציות מעבר לים, ברמה של שכירת דירה או רכב, איתור שותפים לדירה, או אפילו מבחינה אקדמית כאשר אתם לומדים בשפה זרה. כמו כן, אחרי שלמדתם בחו"ל והתמקצעתם בתחום מסוים באנגלית, יהיה כל כך קל לעבוד בו בארץ, בסביבה המוכרת לכם.

לסיכום, ללימודים בחו"ל יתרונות רבים, מעבר לתואר הנכסף, שניתן להשיג במחיר נמוך יותר בדרך כלל ולהתקבל אליהם ביתר קלות. מדובר בחוויה מיוחדת, שתתגעגעו אליה שנים רבות אחרי שתסתיים.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ