3 מדינות בהן כדאי ללמוד רפואה בחו"ל

דף הבית >> מאמרים >> כללי >> 3 מדינות בהן כדאי ללמוד רפואה בחו"ל

סטודנטים רבים שמחפשים היכן ללמוד רפואה, כבר הבינו שישנן אופציות רבות מלבד האופציה ללמוד רפואה בארץ. כיום מדינות זרות מציעות את המכללות שלהן לסטודנטים זרים ללימוד רפואה, לעיתים בתנאי קבלה גמישים יותר ובשכר לימוד זול משמעותית משכר הלימוד בארץ.

לימודים בחו"ל כרוכים כמובן במעבר למדינה זרה, כאשר חלק בוחרים לעשות זאת גם במסגרת רילוקיישן. יש כאלו שגם בוחרים לעבור מכינה ללימודי רפואה בחו"ל על מנת לשפר את סיכויי הקבלה שלהם לבתי ספר מובילים בעולם. אז באילו מדינות כדאי ללמוד רפואה? כמה הצעות בהמשך.

למידע נוסף על לימודים בחו"ל

  • מדינות מזרח אירופה: מדינות מזרח אירופה כמו הונגריה, סלובקיה ורוסיה - הן מדינות שהפכו מועדפות על סטודנטים לרפואה מישראל. במדינות אלה תנאי הקבלה גמישים יותר, ועלות המחייה זולה בהרבה מעלות המחייה בארץ, כמו גם עלות שכר הלימוד.

במדינות אלה החומר הנלמד הינו באנגלית, תוך שיש לבדוק את רמת הלימוד ולבדוק כי היא תואמת את רמת הלימוד בארץ. אחד היתרונות כפי שציינו, הם עלות המחייה הזולה, עלות המגורים והמחייה המסתכמת בכמה מאות בודדים של יורו בחודש, ושכר הלימוד שהוא נמוך משכר הלימוד בארץ.

עוד היתרון הוא מגורים במדינות מרהיבות והכרות עם תרבות שונה, שפה חדשה ועם אנשים מעניינים.

  • לימודי רפואה באיטליה: איטליה גם היא הפכה למקום מבוקש בכל הנוגע ללימודי רפואה. באיטליה ניתן ללמוד לימודי רפואה ברמה גבוהה במיוחד שהיתרון הוא לימודים בסביבה נחשקת, עם תרבות עשירה, ומקום חוויתי ללמוד בו עם תנאי קבלה פחות קשים מהתנאים בארץ, וזהו מקום נהדר לחיות ולהכיר אנשים חדשים. עם זאת, עליה וקוץ בה, הלימודים באיטליה עלולים להיות מעט יקרים כמו גם עלות המחייה, הדיור והקיום.
     
  • לימודי רפואה בארצות הברית: לימודי רפואה בארצות הברית נחשבים מהמתקדמים והמבוקשים שיש והם ברמה הגבוהה ביותר. כיום ישנם סטודנטים שצריכים לגשת למכינה ללימודי רפואה לפני שהם מתקבלים ללימודי רפואה בארה"ב וזאת על מנת להגיע לרמה הדרושה ללימודים מסוג זה.

    הלימודים נחשבים קשים אך מספקים, ושכר הלימוד אינו נחשב זול. עם זאת ישנם כמה יתרונות כמו רמת מחייה שאינה יקרה ואף זולה יותר מרמת המחייה בארץ (שכר דירה, אוכל ביגוד וכדומה) וניתן להשתלב במקומות עבודה רבים, להכיר אנשים חדשים ואף למצוא עבודה במקום, ועם השנים להשתלב בעבודה בתחום הרפואה אפליות בארצות הברית.

לסיכום:

אם אינכם רוצים ללמוד רפואה בארץ, ישנן מספיק מכללות ואוניברסיטאות בחו"ל, שיקבלו אתכם אליהן וזאת במידה ואתם עומדים בתנאי הקבלה שלכם. לימודים בחו"ל יכולים להיות חוויה נפלאה שבה ניתן להכיר תרבויות חדשות, ללמוד שפה חדשה להתחיל חיים במדינה זרה.


הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ