הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא:איך מתגברים על מתח ברילוקיישן

שלום,
מתח בחודשים הראשונים ברילוקיישן צפוי ומוכר, אך אפשרי להתגבר עליו.
אני מכירה ומבינה מנסיוני את הקושי בלהגיע למדינה זרה , במיוחד לאחר שעזבת עבודה בארץ, פתאום את מוצאת את עצמך במקום לא מוכר פיזית ומנטאלית, צריכה לתמוך בילדים , מרגישה אולי בודדה ומנותקת ונראה שבעלך נכנס לעניינים בצורה חלקה ומתמסר לעבודה כל כולו , שוכח קצת אותך ומצפה ממך לתמיכה. עם זאת קרוב לודאי שבעלך נמצא גם הוא תחת לחצים - הוא מרגיש צורך מאוד חזק להצליח בעבודה ולהוכיח שההשקעה של החברה בו מצדיקה את עצמה, חשוב לו להצליח בשבילך ובשביל הילדים, יתכן שהוא מרגיש את הקושי שלך ואולי קצת אשמה וזה גורם לו להיות יותר עצבני, לכן קודם כל חשוב שתזכרי שהמטרה שלכם משותפת.
בעיקרון אני ממליצה לעשות הכנה לפני המעבר כדי שהמעבר יהיה פחות מתוח, בין השאר אנחנו בודקים תרחישים אפשריים ולומדים לראות איך לפתור אותה בצורה אידאלית., אך ניתן לערוך את הליווי גם לאחר המעבר.
חשוב מאוד שתמצאי משהו לעשות מלבד להיות בבית עבור הילדים (שזה מאוד חשוב) תחביב שאת רוצה לפתח או אפילו בתור התחלה רק להרשם למכון כושר ולעשות ספורט קבוע , זה יאפשר לך לעשות משהו עבור עצמך ולהכיר אנשים נוספים וליצור חברויות חדשות.
קשה לי לתת המלצות ספציפיות מבלי לדעת פרטים נוספים, עם זאת הקו המנחה הוא לא לשכוח את עצמך ולדאוג לעשות משהו שעושה לך טוב.
במידה ותהי מעוניינת אשמח ללוות אותך ואת משפחתך בתהליך כדי שתזכי להנות מיתרונות הרילוקישן , את מוזמנת לגלוש באתר שלי וליצור איתי קשר
http://www.personalnlp.co.il/
מירי כפיר גרנט מאמנת NLP ודימיון מודרך, מומחית לתהליכי שינוי וצמיחה ממשברים ומלווה תהליכי רילוקיישן.



אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ