הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא: ביטוח רפואי ללא מגבלת כיסוי בארצות הברית

ביטוח אובמהקייר נותן פתרון רפואי מלא ללא החרגות למי שנרשם בזמן וזה כולל טיפול אונקולוגי.
ברוב המקרים ניתן להירשם לביטוח הרפואי אובמהקייר בתוך 60 ימים מיום המעבר לארצות הברית, או במהלך ההרשמה השנתית שמתחילה ב-1 בנובמבר כל שנה עבור ביטוח שיתחיל ב-1 בינואר בשנה הבאה.

ביטוח רפואי מקומי בארצות הברית שעונה על דרישות אובמהקייר עשוי להיות הפתרון המתאים. אין מגבלת גובה הכיסוי, אין שאלון רפואי, אין צורך להגיש תביעות לביטוח, ויש מגבלת סכום של כמה המבוטח ישלם בשנה עבור כל השירותים הרפואיים והתרופות. כיסוי להיריון, חיסונים, בדיקות קורונה, אישפוז, תרופות, ביקורי רופאים, בדיקות דם, סריקת מערכות ועוד מגוון של שירותים רפואיים מכוסים ללא מגבלה של מצב רפואי קיים.
אם נרשמים ישירות מול חברות הביטוח, אין הנחה על מחיר הביטוח הרפואי, וברוב המדינות אפשר להירשם גם ללא מספר סוציאל סקוריטי.
דרך נוספת היא להירשם דרך האתר של המדינה – המרקטפלייס – שם נדרש להציג מסמכים מזהים. אם המדינה מאשרת את הביטוח, ייתכן והמבוטחים יקבלו עזרה בתשלום החודשי, ולפעמים גם הנחה עם התשלומים לרופאים ותרופות.
בשאר השנה – לא בזמן הרישום השנתי, ניתן להירשם לביטוח אובמהקייר ישירות מול חברות הביטוח או דרך המדינה אם יש אירוע משנה חיים. דוגמאות נפוצות לאירועים משני חיים :
חתונה, הולדת ילד, כניסה להריון - רק בכמה מדינות, מעבר למגורים קבועים בארצות הברית, קבלת אישור עבודה, או גרין כארד או אזרחות, איבוד ביטוח ממקום העבודה ועוד. ברוב המקרים ניתן להירשם לביטוח הרפואי אובמהקייר בתוך 60 ימים מזמן האירוע.

אמיר מושקט הוא סוכן ביטוח ונשיא חברת שקדיה שירותים פיננסיים בארצות ברית




אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ