הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא:משיכת כספי תגמולים ופיצויים

יש להבדיל בין משיכת תגמולים למשיכת פיצויים. לשניהם יש הוראות מיסוי שונות. על משיכת התגמולים יש להניח שתצטרכי לשלם מס כבד בשיעור של 35%, גם על הריבית וההצמדה, גם על הקרן וגם אם את תושבת חוץ. זאת עקב תקנת מס מיוחדת הקובעת משיכת תגמולים לפני מועד שאמור היה להיות ("גיל פרישה"). יתרה מכך - זה גם עשוי להתחייב במס בארה"ב. לפיכך, ההמלצה היא לא למשוך את הכספים הללו, אלא אם כן את מאד זקוקה לכספים הללו, או אולי את תדעי לעשות עליהם רווחים הרבה יותר מאשר מה שעושה קופת התגמולים.
לגבי הפיצויים - צריך לברר מה חלק הפיצויים החייב במס, ומה הפטור, בהתאם יש להחליט על האלטרנטיבות השונות, כגון: משיכת הפיצויים במזומן, או "פריסת מס", או "יעוד לרצף קצבה". כל אלטרנטיבה יש לה את היתרונות, החסרונות והמשמעויות שלה, וגם יש לבדוק זאת על רקע הנסיבות האישיות שלך (מבחני מרכז החיים, וחשיפה למס בישראל)
מותר לתושב חוץ להחזיק חשבון בנק "רגיל" בישראל. ניתוק תושבות בביטוח לאומי ו/או במס הכנסה לא קשור להחזקת חשבון בנק רגיל בישראל, אם הפעילות שלו היא רגילה (כלומר - למשל לא קניית ומכירת מניות בתדירות גבוהה). כפי שהחזקת חשבון בנק בחו"ל לא קובעת בהכרח תושבות חול. המבחנים לתושבות לצורכי מס וביטוח לאומי הם רחבים הרבה יותר מכך.
בברכה,
ישי עציון, רו"ח www.etsion.com



אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ