הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא:U.S. source income

זוהר שלום,

בהצלחה בדרככם החדשה, אתייחס לשאלות לפי סדר הופעתן:

1. עד רגע המעבר לארה"ב אינך נחשב תושב ארה"ב ולכן תמוסה בארה"ב רק על הכנסות שמקורן בארה"ב (U.S. source income), כך שבמידה ועד אפריל הכנסותיך מוגדרות ממקור ישראלי הן ימוסו רק בישראל.
לעניין מקור ההכנסה משכר עבודה - אני מעריך שהחברה בה אתה עובד בישראל היא חברה ישראלית לכל דבר ועניין (גם אם היא נושאת את שם החברה האמריקאית).
אתה לא מקבל W-2/1042S לרישום שכרך וניכוי מסים ל - IRS, אני מניח שאתה מקבל טופס 106 ועובד כאן בישראל.
אסייג ואומר שהדברים נאמרים בכלליות מאחר ואין ברשותי מידע לגבי מקום העבודה שלך, אבל סביר שזה המקרה כך שככל הנראה ההכנסה איננה U.S. source income.
לגבי האופציות - מניסיוננו עובדים ישראלים בדרך כלל מקבלים אופציות בחברה האמריקאית, כך שהכנסה שנובעת מאותן האופציות תחשב U.S. source income ותיכלל בדיווח שתגיש בארה"ב.
אם האופציות אינן אופציות בחברה האמריקאית אלא בישראלית הן אינן יחשבו U.S. source income.

2. א. הקביעה אינה נכונה. מאחר ועד אפריל אתה ממוסה בארה"ב רק על הכנסות שמקורן בארה"ב השורות הבאות מתייחסות להכנסות שכר דירה מישראל לחודשים אפריל ואילך.
כאשר תדווח בארה"ב על הכנסותיך הכלל עולמיות אתה תידרש להגיש דיווח על הכנסות שכר הדירה מישראל (SCHEDULE E) ותמוסה בארה"ב על הכנסות אלה.
בדוח האמריקאי לא תוכל לקזז את שכר הדירה שאתם משלמים בארה"ב מהכנסות השכירות שיהיו לך מישראל, דמי השכירות בארה"ב (בהנחה שזה מקום מגוריך החל מאפריל) לא יותרו בקיזוז.
ב. כפי שציינתי בסעיף הקודם דמי השכירות לא יותרו בקיזוז בארה"ב, הכנסות השכירות בישראל ימוסו כמובן בהתאם לתקנות מס הכנסה בישראל וידווחו גם בארה"ב.

בברכה,

שירן מדר, רו"ח ו - .Enrolled Agent
http://www.smartax.co.il/



אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ