הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא:שאלות לגבי ההגירה מישראל

בוקר טוב, יש לי כמה שאלות.
אני ובעלי פרילנסרים, שנינו עובדים מהבית, בעלי מתכנת ואני מעצבת גרפית. לאחרונה התחלנו לחשוב ולחפש מידע על הגירה מישראל. חשבנו על מדינות כמו: מונטנגרו, בולגריה וסרביה, אבל בהחלט פתוחים להצעות נוספות.
אנחנו הורים לתאומות בנות 4 שנים. כולנו דוברי רוסית, לכן חשבנו על מדינות עם שפות סלובניות שיהיה לנו יותר קל להיתקשר וללמוד שפה. אני בת 40 ובעלי בן 43.
מחפשים מדינה שתאפשר לנו הגירה ופתיחת עסק ברשויות המקומיות. אנחנו לא בדיוק מחפשים אזרחות, אבל אם קיימת אופציה כזאת, כמובן אנחנו נהיה מעוניינים.
אז השאלות שלי הם:
1. האם יש לך הצעה למדינות שיכולות להתאים לנו עם אחוזי מיסים לא גבוהים שנוכל לחיות שם בצורה מכובדת? אנחנו מחפשים להוזיל את ההוצאות מחיה ולחסוך לנו כספים לגיל הפרישה)
2. מדינות שמאפשרות פתיחת עסק ותשלום מיסים מקומיים לפרילנסרים שמקבלים תשלומים ממדינות אחרות לא אירופה ( בעלי מקבל תשלומים מאר"ב, ואני מישראל, שנינו עובדים עם מעסיק 1, ככה שעולה גם השאלה של יחסי עובד מעביד).
3. אני ילידת מולדובה ולא מזמן נתקלתי בכתבה להוצאת אזרחות רומנית לילידי מולדובה, צריך לציין שאני לא אזרחית מולדובה, ובמידה וזה כן יכול להיות רלוונטי נצתרך לבדוק את האופציה של החזרת אזרחות (שזו יכולה להיות אופציה לפספורט אירופאי)
4. מדינה שתאפשר לנו תושבות לזמן ארוך (הבנתי שב-5 שנים ראשונות זה חידוש תושבות כל שנה ולאחר מכן יש אפשרות להוציא תושבות קבועה) ושהתהליך קבלת התושבות יהיה יחסית פשוט בה.
5. אשמח להסבר על התנהלות עם ביטוח חיים לאזרחי חוץ, על סדר גודל העלות של ביטוח כזה ומה הכיסויים.
תודה מראש, מחקה לתשובתכם.



אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ