הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא:תשובה לנושא הגירה לאירופה

שלום גליה,
התשובה שלך מאוד כללית ודורשת מחקר מעמיק.
כמו את מבינה - העדר דרכון אירופאי, משמעו שתוכלו להגיע ולהתמקם באירופה רק דרך ויזת עבודה מסודרת לבעלך. לכן הייתי כבר מצמצמת את המחקר לרשימת המדינות בהן יש לחברה סניפים, וסניפים בהם יש הצדקה לקלוט את בעלך. אני מניחה שזה כבר יצמצם משמעותית את הרשימה.
קבלת דרכון אירופאי משתנה ממדינה למדינה. קבלה על בסיס תושבות בדרך כלל דורשת לפחות 5 שנים של תושבות מקומית שרק אחריה תעברו למעמד של תושבי קבע, ורק אז תתחיל ספירה של 5 שנים נוספות לטובת אזרחות. בנוסף לתושבות נדרשת גם שליטה בשפה המקומית ועמידה במבחנים על ההיסטוריה המקומית. הדרישות המדוייקות משתנות ממדינה למדינה ויש מדינות שבהן ניתן לקצר את התהליך ולקבל אזרחות על בסיס השקעה כספית.
לגבי חינוך - גם כאן תצטרכו להתמקד במדינות האופציונאליות עבורכם. על מנת להקלט במערכת החינוך המקומית הילדים יידרשו לשליטה מלאה בשפה המקומית. לכן, במרבית המקרים, במצב של רילוקיישן עם מתבגרים, ההעדפה היא לבתי הספר הבינלאומיים. מדובר בבתי ספר מצויינים שאינם קשורים למערכת המקומית, דומים מאוד בין המדינות השונות, ומלמדים באנגלית. כמובן שבתי הספר האלה יקרים מאוד והם בדרך כלל ממומנים על ידי המעסיק.
לגבי האוניברסיטה - שוב, מאוד תלוי מקום וישנן חברות שיוכלו להשוות את המחירים עבורכם. ככלל, הלימודים זולים או בחינם לאזרחים אירופאים, ובעלות גבוהה יותר לתלמידים שאינם אזרחים. שווה לבדוק בהקשר זה מילגות. שוב נקודתית - בהתאם לאוניברסיטה ולמדינה. עוד נקודה חשובה בהקשר זה היא שפת הלימוד. באנגליה, הולנד, סקוטלנד, אירלנד, מלטה, סקנדינביה, דנמרק ובאוניברסיטאות האמריקאיות ברחבי אירופה הלימודים הם באנגלית. במדינות אחרות רק בחלק מהתארים ובתארים המתקדמים.
כאמור, יעוץ מעמיק יותר וספציפי למדינות הרלוונטיות דורש מחקר מעמיק, מוזמנים לפנות להמשך סיוע.
בהצלחה,
דר' טלי גורן
050-4949585 (WhatsApp)



אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ