הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא:תשובה לנושא רילוקיישן ולימודים

שלום מור
מזל טוב על קבלת התואר.
אם את מעוניינת להמשיך לתואר שני בארה"ב את צריכה להגיש בקשה לוויזת סטודנט. על מנת לקבל את הוויזה את צריכה להתקבל לקולג' או אוניברסיטה בארה"ב . לאחר קבלתך לתוכנית הלימודים, המוסד האקדמי בארה"ב יפיק עבורך את המסמכים הנדרשים לקבלת הוויזה. בעקבות רפורמה בנושא האכיפה על סטודנטים שנעשתה בשנים האחרונות, מתקיים מעקב ודיווח על נוכחות הסטודנטים בתוכנית הלימודים המלאה.
לצערי לא תוכלי להיכנס לארה"ב בוויזה סטודנט ובמקביל לעבוד בוויזת עבודה. תוכלי לשנות סטטוס מוויזה סטודנט לוויזת עבודה בהמשך הדרך. אפשרות אחרת, היא להיכנס לארה"ב בוויזת עבודה - אם המטרה עיקרית שלך היא לעבוד בארה"ב, ואז תוכלי ללמוד בערבים או בתוכנית חלקית מחוץ לשעות העבודה, כל עוד את שומרת על תנאי העסקתך.
ויזת סטודנט אינה מאפשרות עבודה בארה"ב אלא במקרים הבאים:
1. סטודנטים בוויזה סטודנט רשאים בדרך כלל, לעבוד בקמפוס של האוניברסיטה שבה הם לומדים, עד 20 שעות בשבוע.

2. OPT - היא תוכנית הכשרה מעשית אופציונלית, המאפשרת לסטודנטים זרים מסוימים לעבוד מחוץ לקמפוס במשך 12 חודשים כדי לקבל הכשרה מעשית הקשורה לקורס הלימודים שלהם, במהלך ואחרי סיום התואר. העבודה חייבת להיות קשורה ישירות לתוכנית התואר.

3. CPT - הכשרה מעשית לימודית, היא תוכנית להתמחות או פרקטיקום המוצעת על ידי מתן חסות של מעסיקים, באמצעות הסכמי שיתוף פעולה עם בית הספר. CPT זמין רק לפני השלמת תוכנית התואר שלך. העבודה חייבת להיות קשורה ישירות לתכנית התואר,הנדרשת על ידי תוכנית הלימודים, או כחלק מקורס הלימודים.
בנוגע לוויזות עבודה לארה"ב או להליך של גרין קארד. במרבית המקרים למעט מספר חריגים נדרש מעסיק אמריקאי שיקבל אותך לעבודה בארה"ב וישמש כנותן חסות לוויזה או להליך הגרין קארד.

בהצלחה
שירה קליין, עו"ד
AK IMMIGRATION
shira@ak-immigration.com



אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ