הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא:תשובה לנושא עבודה מרחוק

הי אור,
נושא הWork from anywhere מעסיק ומסעיר את שוק העבודה בכל העולם. הוא מכיל בתוכו בעייתיות במספר רמות ואתן לך את הזוית שממנה מסתכל עליך הליגל:
1. מס - כאשר אתה מייצר הכנסה במדינה מסויימת, אתה אמור לשלם עליה מס באותה מדינה. באחריות המעסיק שלך להפריש לאותה מדינה את המס הזה. זה נכון כשאתה נמצא במדינה מעל 180 יום, אבל כשלמעסיק אין מעקב מדוייק אחרי התנועה שלך הוא לא יכול להיות בטוח שלא חרגת מהטווח הזה. ואם חרגת - אם למעסיק אין entity במדינה, הוא לא יודע לשלם את המס שם. חשיפה.
2. ויזה - האם יש לך ויזה שמאפשרת עבודה במדינה? אם לא, אתה עובד לא חוקי. אם המעסיק שלך יודע על זה, הוא שוב בחשיפה.
3. דיני עבודה - עבדת ממדינה עם חוק מסוים והחלטת לתבוע את המעסיק שלך (ימי חופשה/מחלה לדוגמא). הוא חשוף לחוקים של המדינה שעל אדמתה אתה עובד. וכמה שתבטיח שלא תעשה את זה... אתה יכול.
4. בטחון מידע - טיילת עם לפטופ של החברה והוא נגנב. עבדת מבית קפה והתחברת לאינטרנט ומישהו על הרשת התחבר אליך ושאב מידע. נושא שמאוד מפחיד IT של הרבה חברות.
הפתרון כרגע - הרבה חברות מאשרות work from anywhere עד 90 יום בלבד, אחרות מאשרות עבודה במקומות שהאזרחות שלך מאפשרת - למשל אירופה לאירופאים וגם במגבלת זמן, ואחרות - עבודה רק במקומות שלחברה יש entity.
אבל הנושא בעייתי ובהתהוות ובהחלט צפויים שינויים רבים בשנים הקרובות.
מוזמן לצפות בתכנית שאני מפיקה בLinkedIn. הנושא שלנו ב22.6 הוא עבודה מרחוק ויתארחו אצלנו שתי Global Mobility משתי חברות גדולות: https://www.linkedin.com/posts/benivo_gms-crp-hrci-activity-6939963672379232256-UKvJ?utm_source=linkedin_share&utm_medium=android_app
מעבירה את השאלה למומחי הפורום בתקווה שיהיו זוויות הסתכלות נוספות.
בהצלחה,
טלי



אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ