הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא:תשובה לנושא בחינת רילוקיישן בארה"ב

שלום דן,
לגבי נושא הסכם ההעסקה, במקרה הנוכחי חשוב לשים לב לכל מה שיקל על הקשר עם המשפחה שנשארת בארץ. העובדה שאלו אינם מצטרפים לרילוקיישן מפחיתה עלויות מעסיק באופן דרסטי, אבל כן תייצר מתחים וקושי בשני הצדדים במהלך התקופה. לכן ביקורים תכופים של העובד בארץ (שיוכלו להיות משולבים בעבודה) כמו גם אפשרות להחליף את אלה בביקורים של בני המשפחה אצלו בחו"ל יהיו חשובים.
במקרה הנוכחי יש לתת את הדעת על המשך קיום שני תאים במקביל (בארץ ובחו"ל), ולכן יש לוודא שהעובד מכוסה משני הצדדים, מכל הבחינות. מספר נקודות שיש לחשוב עליהן כוללות בין השאר - ביטוח רפואי (העובד ישאר תחת כיסוי הביטוח הלאומי אך יצטרך לקבל כיסוי מלא גם בחו"ל), מגורים (בחו"ל יש להניח שהעובד ישכור דירה, אך במקביל בארץ הוא ימשיך לממן את הדיור של בני משפחתו), התניידות (במהלך הביקורים שלו בארץ ובחו"ל, שם יש להניח שיצטרך לרכוש רכב למשך התקופה), ועוד.
ממליצה להציץ במאמר בנושא:
https://www.israelisabroad.com/p/142/%D7%97%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%A8%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-%D7%9E%D7%94%D7%9E%D7%A2%D7%A1%D7%99%D7%A7

לגבי שכר, ניתן להזמין (בתשלום) טבלאות שכר מדוייקות מחברת Mercer אבל גם לבדוק טבלאות המבוססות על חוכמת ההמונים באתרים הבאים:
https://www.glassdoor.com/Salaries
https://www.payscale.com/research

לגבי המידע על התרבות הארגונית והעסקית, אם אין הכרות מעבודה קודמת מול השוק האמריקאי, אני ממליצה בחום לקיים פגישת הכנה עם יועץ לנושא בטרם הנסיעה. אשמח לשלוח בפרטי שמות רלוונטים.
כנ"ל לנושא תנאי מיסוי, ביטוח לאומי ותנאים פנסיונים - כמובן שיש חברות שיוכלו לסייע בנושא ואשמח להפנות אותך בפרטי לרלוונטיות והמומלצות בעיני.
בינתיים אתה מוזמן להמשיך ולהעלות שאלות בנושא כאן בפורום, והמומחים שלנו, הרלוונטים לנושאים אלה (ומומלצים מאוד בפני עצמם) יוכלו לענות לך באופן נקודתי.
המון בהצלחה ואשמח להמשיך ולסייע,
טלי גורן
050-4949585
taly@expatika.org
expatika.org



אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ