הוספת הודעה חדשה

דף הבית >> הוספת הודעה חדשה

לארכיון פורום מומחי ה-Relocation

חזרה לפורום

נושא:תשובה בנושא רילוקיישן ליוון

הי הדר,
קודם כל בהצלחה! אתם נכנסים לדרך שתדרוש הרבה מחקר ולמידה אבל בסופה חוויה גדולה ומיוחדת.
אנסה לענות על שאלותייך - אחת אחת:
1. לגבי ההחלטה על שכונות מגורים - ההמלצה שלי היא קודם כל להתחבר לכל הפורומים שתוכלי למצוא לישראלים המתגוררים ביוון ולאקספטים (Expats) המתגוררים שם. בקשי שם המלצות על שכונות רלוונטיות על פי קריטריונים שתייצרי לעצמך - בתי ספר? בטחון? קרבה לישראלים אחרים?
כמו כן, בקשי המלצות על סוכני נדל"ן שהוכיחו את עצמם. אם חשובה לך הקרבה לישראלים, חפשי סוכני נדל"ן שמצאו בתים לישראלים. אם לא, בדקי גם בפורומים של הזרים.
חשוב שתגדירי לעצמך מה חשוב לך באיזור המגורים לפני תחילת החיפוש כדי שתמקדי את סוכן הנדל"ן. כמו כן, לאחר שיתחילו להתבהר כיווני המגורים המעניינים אותך, מומלץ שתגיעי לסיור מקדים כדי לראות בעיניים ולחוות את המקום.
חווית 'פיילוט' תוכלי לקבל בעזרת מגורים דרך Airbnb. אם תסעו לזמן העולה על שבוע או חודש תוכלו לקבל הנחות יפות ביחס לעלות הלילית הרגילה. עוד אפשרות זה ליצור קשר עם בעל הדירה לפני הסגירה ולבקש הנחה על תקופה ממושכת.

2. לגבי מיסים - חשוב שתבדקו מה ההתנהלות הנכונה עבורכם לאחר המעבר ליוון. האם להמשיך לשלם מיסים בישראל וביוון או לנתק תושבות בארץ ולשלם רק ביוון. חשוב לבדוק לעומק מה הצעדים הנכונים לעשות בהקמת החברה היוונית על מנת לאפשר את זה. חשוב חשוב לקיים פגישה עם יועץ מס ישראלי כמו גם עם יועץ מס יווני בנושא.
בצד הישראלי אני ממליצה בחום על מומחה הפורום שלנו - עו"ד גיא חן, שיוכל גם לעזור לך באיתור היועץ היווני. תוכלי גם להעזר בפורומים שהזכרתי למעלה כדי לקבל המלצות על יועץ מס יווני.
אם יש לך שאלות ממוקדות בנושא זה, אנא כתבי אותן כאן וגיא יוכל לענות לך.

3. לגבי החתולות - חשוב להתייעץ בהקדם עם וטרינר ישראלי המומחה בנושא על מנת להתחיל בתהליכי ההכנה - חיסונים מקדימים וכו'. אבקש מהמומחית שלנו להוסיף כמה מילים בנושא.

4. וזו למעשה היתה צריכה להיות השאלה הראשונה - הזכרת שאת בתהליכי הוצאת דרכון פורטוגלי - כיצד תכננתם להגר ליוון? נכון להיום האפשרות להגיע ליוון כתייר היא ל90 יום ואז צינון של 90 יום מחוץ לאיזור השנגן. ויזת נוודים דיגיטלים בתכנון, אבל גם היא תאפשר שהות רק במידה וההעסקה היא אך ורק מחוץ לגבולות יוון (לכן לא רלוונטי במקרה ותרצי להקים את החברה ביוון). לאחר שתוציאי את הדרכון הפורטוגלי תוכלי להגיע ליוון כאזרחית אירופאית וכך גם להביא את בן זוגך. אם תרצי לשאול שאלה ממוקדת יותר בנושא זה, אשמח להעביר אותה למומחה שלנו בתחום זה.

מזמינה אותך לקרוא כתבה בנושא:
https://www.israelisabroad.com/p/129/%D7%A6%D7%A7-%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%A8%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F

אשמח להמשיך ולייעץ,
להתראות ושבת שלום,
טלי
050-4949585 (ווטסאפ)



אם אתה כבר רשום לחץ על כניסה לחברים

כדי להוסיף הודעה חדשה לפורום רילוקיישן, עלייך להירשם כחבר לחץ כאן להרשמה

הצעה לביטוח רפואי בחו''ל

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

*על ידי לחיצה על 'שלח' אתה מקבל עלייך את תנאי השימוש של אתר דיוידשילד


למידע נוסף לחצו כאן

Davidshield סוכנות לביטוח חיים (2000) בע"מ.
החברה המבטחת- דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ